Kridal Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Hei! Jeg skal kjøpe ny mobil i nær framtid, og har tittet litt rundt. Det som er viktigst for meg er: -Svært bra kamera -God batterilevetid -Grei mp3-spiller -God på meldinger -Design -og tildels pris.. (ikke mer enn 3500) Jeg har tittet litt rundt og funnet ut at jeg blir bare mer og mer glad i LG KU990. Er det noen som har noen synspunkter/erfaringer på denne telefonen? Både positive og negative. Setter pris på raske svar da en akusjon går ut nyttårsaften, sånn litt ut på dagen. Hvis dere har noen andre mobiler jeg kan titte på tar jeg gjerne mot tips. Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Hei! Tror jeg ville gått for ku990 ja;D Jeg har den jo selv! XD Den er ganske genial:) slår de fleste mobiler på kamera, hvis du stiller inn riktig:) Hvis det er bare kamera du skal gå for, holder jeg en knapp på nokia n82.. Men da går du glipp av et sinnsykt imponerende videokamera og skjerm. Ikke bare det, men fullt av morsomme "programmer" som skriving rett på bilde, mye redigeringsmuligheter i bilder å video rett på telefon, google maps forhåndsinnstallert(hvem trenger vel GPS?!!) Underholdningsmaskin på sitt beste sier nå jeg:) Eneste minus er vel at det ikke er kameralinse.. Men den er felt inn nok til at det ikke blir riper:) Det er heller ikke EQ på mp3spilleren. Men lyden er så fin likevel, at det gjør meg ingenting;D God bass og diskant Tror du vil bli meget fornøyd med ku990 Lenke til kommentar
magh Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Hvis du har brukt iPhone mye, vil du sannsynligvis bli skuffet, som alle mine venner som innehar en iPhone ble. De mener den (KU990) er "treg" og "unøyaktig" i forhold til iPhone. Hvis du derimot ikke har mye fingring med iPhone bak deg, kan jeg anbefale denne. Morsom mobil. Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Ha det gjerne i bakhånd også at en telefon som kun har touch panel er en telefon du ganske sikkert går lei raskt. De knottene er ikke så dumme ser du :-) Lenke til kommentar
Freemobilesite Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Testet denne for et par dager siden, grei mobil. Men den var IKKE preget av kvalitet, minnet meg om en leke, litt plastaktig. Takke meg heller til en iPhone... Lenke til kommentar
Sterri08 Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Har en iphone selv, og etter min mening burde du heller gå for en Iphone. Den er lynrask, mye mer presis. Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Nå for tida får du jo en splitter ny iphone for 3100kr. Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Nå for tida får du jo en splitter ny iphone for 3100kr. Og da har du jo en underholdingsmaskin. som du kan gjøre kun det apple vil at du skal gjøre med den^^ Jeg ville fortsatt gått for ku990. Det er mye mere kvalitet over den, enn for eksempel n82 eller samtlige se-modeller. Nå for tida får du jo en splitter ny iphone for 3100kr. Og da har du jo en underholdingsmaskin. som du kan gjøre kun det apple vil at du skal gjøre med den^^ Jeg ville fortsatt gått for ku990. Det er mye mere kvalitet over den, enn for eksempel n82 eller samtlige se-modeller. Du kan ikke gjøre så veldig mye med iPhone da:p Hvis det er bare musikk og surfing du er ute etter, velg iPhone. Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Etter kriteriene dine er det best om du tar KU990:) For eksempel kameraet er mye mye bedre på KU990. Der har ikke iPhone sjangs. Veldig bra vide på KU990, mens iPhone spiller ikke inn video engang:p Det er ikke kjempegod batteritid på noen av de. der står de ganske jevnt. Mp3-spilleren er best på iPhone. Den på KU990 mangler equalizer, men det gjør ikke meg noe, for lyden er klar og god:) På meldinger er KU990 overlegen iPhone. For mens iPhone har berøring, har KU990 touch med tactile feedback, som gjør at du "kjenner" at du trykker. Ved at telefonen vibrerer. Kan ta litt tid å bli vant til touch, men går utrolig fort når du har lært deg det:) Synes iPhone vinner på design, så lenge den er rammet inn:p Den tar til seg fettflekker veldig godt,og er ikke akkurat pen å se på lenger. Stort pluss for glass foran skjermen da. Design på KU990 synes jeg er helt grei. Pluss for metalldeksel bak, og sort innførelse. ser bra ut både foran ¨å bak syness nå jeg:) `Hvis jeg skulle valgt igjen, hadde jeg fortsatt hatt KU990:) Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Iphone er mer åpen telefon enn ku990.Man kan installere og avinstallere programmer,themes osv.Men dette er uoffisielt,så du må oppsøke forumene for guides. Endret 31. desember 2007 av tunam85 Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Iphone er mer åpen telefon enn ku990.Man kan installere og avinstallere programmer,themes osv.Men dette er uoffisielt,så du må oppsøke forumene for guides. Ømmm.. Viewty er da såpass åpen den også..? Det er ikke en profftelefon, ei heller iPhone, men du kan da innstallere javaprogrammer hvertfall.. Lenke til kommentar
Kridal Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 Det ble en ny LG gett! Til 3100,- uten abb. Håper jeg blir fornøyd! Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Bra! Det er masse innstillinger, så du kan gjøre den bra til ditt behov. husk det:p "Håper jeg blir fornøyd!" Det tror jeg du blir;D Hvor fikk du i telefonen så billig? Auksjon? Lenke til kommentar
KapteinRødskjegg Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 ja hvor fikk du den til den prisen?? har vurdert den selv! Lenke til kommentar
Kridal Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 Auksjon er tingen:) Får den i morra, håper bare jeg blir fornøyd.. Var jo en knallpris.. Var pent brukt i 3 dager, og ingen tegn på at den var brukt.. KONGE:) Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Grattis ja:D den prise n er jo egentli latterlig lav, med tanke på hva du får:) jeg betalte 3900, men jeg angrer hvertfall ikke:) kunne godt brukt noen hundrelapper til:p god underholdningstelefon:) ps: jeg skriver fra telefonen nå topp nettleser! Lenke til kommentar
Kridal Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 oo... Fantastisk, jeg gleder meg så sykt! Litt kjipt at den ikke har Wifi, da hadde den vært helt komplett, men egentlig trenger jeg det ikke.. Steike, som jeg gleder meg:) Du har vel ikke noen tips til bruk, eller noe slik? Kamere osv? Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 oo... Fantastisk, jeg gleder meg så sykt! Litt kjipt at den ikke har Wifi, da hadde den vært helt komplett, men egentlig trenger jeg det ikke.. Steike, som jeg gleder meg:) Du har vel ikke noen tips til bruk, eller noe slik? Kamere osv? Ja, wifi hadde vært et pluss.. Men jeg klarer meg godt med 3G da:) Jeg har jo laptop å da, så jeg bryr meg ikke så mye:p Tips når du bruker kameraet ? hm.. for best kvalitet bør du nesten føle deg fram selv. Har av en merkelig grunn fått bedre bilder når jeg satte ned til 3megapiksler og ISO på 200 Jeg bruker nesten aldri den manuale fokusen, men du finner ut selv hva som er best;D for tips kan du jo sikkert lære noe av denne videoen: http://youtube.com/watch?v=yY6VMMhUKLM tror du kommer tl å drepe litt tid med det medfølgende spillet:p DivX-spilleren tar også opp mye av tiden. Snedig å bare sette på en family-guy episode når man er på bussen:p Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Jeg tar opp overraskende mye mer video etter jeg fikk denne telefonen :!: Ganske god kvalitet da:) her er hvertfall et divX-klipp (ikke jeg som har filmet dette da) PS: Kvaliteten blir litt dårligere etter at klippet er lastet opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå