Footy Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Fikk meg ny DVD-Brenner her om dagen. Har installert den og prøvd den...Den gamle var IDE, den nye er SATA. Ingen problemer der forsåvidt, MEN.... Spørsmål 1 Når jeg starter opp dataen gjør den alltid en sånn "Detect Drives" test eller hva man skal kalle det. da fant den alltid den gamle brenneren, som forsvidt er den eneste cd/dvd-rom'en i maskinen. Når jeg starter maskinen nå står det "Detect Drives done, no any drives found" (Vet dette ikke er korrekt engelsk, men det er det den sier. Hvorfor finner den ikke den nye? Spørsmål 2 går jeg inn på "My Computer" og ser på det som står der finner den 2 disker, se bilde: Setter jeg i en cd så viser den seg i den øverste av stasjonene. Hvorfor viser det 2? Skulle gjerne ha hatt 1 jeg altså Takk takk Endret 1. januar 2008 av Footy Lenke til kommentar
Footy Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Jeg tørr å bumpe... Edit: hehe, en ting jeg og la merke til. Jeg har ingen floppy disk, aldri hatt, hvorfor står den blandt liste (se bilde). Høyreklikker jeg skjer det ingenting Endret 1. januar 2008 av Footy Lenke til kommentar
Footy Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 En gang til..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå