Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 jeg har forhåndsbestilt en kniv påwalhalla.no og begyner og lure på om siden er seriøs. er litt nervøs. har noen her bestilt der? Lenke til kommentar
woptidu Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 jeg har forhåndsbestilt en kniv påwalhalla.no og begyner og lure på om siden er seriøs. er litt nervøs. har noen her bestilt der? Dette er bare et enkeltmannsforetak uten ansatte - kun Arild Reitan (tlf: 73 53 05 05) som driver det.. har vært registrert i enhetsregisteret siden 2003.. ring butikken og spør om hva som skjer med orderen din i første omgang? Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 jeg har forhåndsbestilt en kniv påwalhalla.no og begyner og lure på om siden er seriøs. er litt nervøs. har noen her bestilt der? Nesten 100% sikker på at det er en seriøs butikk, selv om han muligens har litt mye å gjøre noen ganger, eieren. Har snakket flere ganger med Mr. Reitan i den fysiske butikken som ligger i Trondheim, og han er en grei fyr. Han kan som sagt ha noen travle perioder og slikt, men han sender garantert varene til slutt. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 har fått pakken nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå