bjornerikk Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Jeg har hørt mange steder at ps2 blir ødelagt hvis du bruker den som dvdspiller, men kan dette være riktig ettersom at ps2 støtter dvd? Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 har brukt PS2 som dvd spiller noen ganger nå, og den er ikke ødelagt ;D Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Hvor i allverden har du hørt det? er overhodet ingen forskjell på om du spiller spill eller ser dvd. Varer like lenge uansett. Lenke til kommentar
bjornerikk Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2007 Takk for svar... ble bare litt bekymret. jeg har hørt det mange steder, men er sikkert bare noe feil. Lenke til kommentar
Changis Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 det er en av mange lignende myter om "teknologi" andre er f.eks. mac får ikke virus, kan ikke krasje, osv... for mange til jeg kan nevne dem her.. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Det som KAN skje, er at laseren tar kvelden, hvis du spiller en brent dvd, som er brent på en plate av dårlig kvalitet Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Har spillt DVD-er på min i over 3 år eller noe( husker ikke) og det har aldri vært noe problem. Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) min ps2 funker fortsatt utmerket etter en god del dvd'ing Endret 31. desember 2007 av IronMartin Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Det som KAN skje, er at laseren tar kvelden, hvis du spiller en brent dvd, som er brent på en plate av dårlig kvalitet Nokon som har ein teknisk forklaring på det? Laseren les jo den informasjonen som er tilgjengeleg på plata, uansett korleis den er laga. Er det refleksjonar tilbake i laseren eller noko sånt? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) EDIT: Glem det. Godt Nyttår Endret 31. desember 2007 av Mala Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Korleis blir den det? Leser ikkje laseren med lys og ikkje mekanisk forbindelse med plata? Korleis kan den då bli slitt av å sende og motta lys på forskjellige medier. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Korleis blir den det? Leser ikkje laseren med lys og ikkje mekanisk forbindelse med plata? Korleis kan den då bli slitt av å sende og motta lys på forskjellige medier. Leste i feil sammenheng, derfor edit Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Det som KAN skje, er at laseren tar kvelden, hvis du spiller en brent dvd, som er brent på en plate av dårlig kvalitet Nokon som har ein teknisk forklaring på det? Laseren les jo den informasjonen som er tilgjengeleg på plata, uansett korleis den er laga. Er det refleksjonar tilbake i laseren eller noko sånt? Stemmer, det er refleksen på plata som tar livet av laseren... og det finnes MYE møkkaplater å brenne på Lenke til kommentar
bjornerikk Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 men hvis vi ikke spiller av brente plater, og bare spiller av kjøpte dvder, så går det bra? er det samme saken med platinum spill, vet det er helt idiotisk men bare lurer Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 men hvis vi ikke spiller av brente plater, og bare spiller av kjøpte dvder, så går det bra?er det samme saken med platinum spill, vet det er helt idiotisk men bare lurer Ja, sjansen for å ødelegge laseren sjølv med kopier er sikkert liten, brukar du kun originale så går det strålande, er ikkje forskjell på spel og DVD. Laseren blir nok dårlegare med tida, men det er naturleg slitasje. Lenke til kommentar
bjornerikk Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 platinum spill da... er det noe forskjell fra vanlige spill når det gjelder slitasje, og er det egentlig noe forskjell på platinum og orginalspillene når det gjelder selve spillet? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Ser ikkje kva det skulle være, ein platinumutgivelse er jo kun det, ein ny utgivelse av eit spel. Innanfor musikkverda er det for album som har solgt 1 million kopier, skulle tru det var same greia med spel. Sjølve spelet er akkurat det same, mulig det ikkje er produsert på same mediet, men du treng ikkje bekymre deg for at den skal ødelegge noko. Lenke til kommentar
bjornerikk Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 ok, takk skal du ha Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Dette tror jeg virker som en sak for Mythbusters. Kan ikke i min villeste fantasi forstå hvordan en brent plate skal kunne ødelegge en laser i en DVD-spiller. Vel og merke om du ikke har brent den med fyrstikker. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Dette er nok enda et patetisk utsagn fra en eller annen microsoft eller nintendo fanboy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå