Ustedalen Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Må nok ha 20-22 stykker, pluss litt attåt. Daniel 11 liter øl for å bli full? Koselig at man som regel dør hvis man drikker 8 liter vann på kort tid da. Skal jeg bli full på halvlitere er jeg i veldig god form etter en 6 stk. Selv er jeg 196 cm høy og 88 kg! Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Begynner å vrikke med godfoten etter 5-6 halvlitere. Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 8 er passe for å unngå dårlig hangover, men 10 gir part-ei... Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 (endret) Kommer veldig ann på tempoet (og ikke minst føde underveis eller ikke), men 10 er nok en god indikasjon på når jeg bør tenke på å gi meg. Merker nok skjeivhet i skøyta etter 5, men så er det gjerne slik at man drikker raskest i starten. Endret 26. mars 2010 av Andreasfe Lenke til kommentar
weebl Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 10-12 halvlitre får meg i farta om jeg drikker nok kaffe/energidrikk innimellom da øl gjør meg jævla trøtt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå