Gå til innhold

Undersøkelse: Halvlitere ØL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nok en skryte tråd som egentlig burde ligge under mat og drikke?? :whistle:

Det kommer helt ann på kroppen din, humøret, om du har spist noe, hvor fort man drikker osv..

6 halvlitere burde hjelpe på, men tviler sterkt på at du blir full av det..Kommer jo dog ann på hva man regner som full. Hvis du googler litt, kan du finne det ut ved hjelp av en alkoholkalkulator.

Endret av mr.nauz
Lenke til kommentar

Jeg tenkte på en hjemmealene fest der man gjerne drikker hele kvelden og natta. Da pleier jeg å drikke litt sakte og da kommer man gjerne til 18 øl så er det stopp for da er man full.

Men skal jeg ta en vanlig kveld der man har vors og så skynder seg ut for å ikke komme alt for sent til et utsted kan jeg nok tenke meg at 12 er teh magic number

Lenke til kommentar
Tja, full. Kanskje en 18 stk tenker jeg.
9 liter øl for en bli full?

Tror jeg kan strekke streken ved 8, personlig.

9 liter hørtes mye ut! Pleier selv å drikke rundt 8-10 halvlitere og da blir formen og humøret helt passe :)

Endret av mr.nauz
Lenke til kommentar

Vel, jeg er kjempetynn og tåler veldig lite. Jeg har aldri drukket meg full, noe jeg forresten får mye cred for, men jeg blir litt ustø etter 4 pils på relativt tom mage, og da setter både jeg og kjæresten min strek. Det sier litt om hvor lite jeg tåler. Dog elsker folk meg i den tilstanden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...