Neptun_ Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 sliter med å få fjerna noen pakninger som sitter ganske godt støpt inn i et sidedeksel. Så kom jeg på at jeg har sett at CRC har noe kalt Gasket remover på sprayboks (hva er det de ikke har?), og lurer på om noen har erfaringer med dette, eller er det bare bullshit? Noen som vet om noe annen type væske eller lignende jeg kan ha på for å løse opp pakningene og få de av? Hadde på litt white spirit på en liten del av ene pakninga for å se om det myker det opp. Er slike filt-aktige pakninger det er snakk om. god natt Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Whitesprite skal løse opp, tynner skal også, så kan du skrape forsiktig av, ellers funker blåselampe også Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2007 Får ha på litt white spirit i dag da så mykner de seg vel opp til i overimorgen Takk og riktig godt nyttår Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Godt nyttår Neptun! =D Lenke til kommentar
nikotin Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 hvis du ikke får det av, prøv bremsevæske... men pass deg, jævelig sterkt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå