scramblernade Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Hvor mye skal jeg kjøpe en brukt ps2 for? Endret 30. desember 2007 av scramblernade Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Hvor mye skal jeg kjøpe en brukt ps2 for? =) Spørs litt hvor brukt den er, ps2 er nok ikke verdt så mye idag tho. Ville sagt 500- for en pent brukt ps2 slim kanskje Lenke til kommentar
scramblernade Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) ok, hva med de som er 'ikke slim' da? Endret 30. desember 2007 av scramblernade Lenke til kommentar
Changis Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 ikke for å stjele meg inn på tråden din scramblernade, men lurer selv på dette... jeg har 5 store ps2 maskiner i følgende status 1 funker helt fint 2 tar kun cd (kan sikkert fikses) 3 høres ut som laseren glir på gjengene til motor armen 4 skuff kommer ikke ut 5 starter ikke, har modchip inst. (dele) vil også legge ved en nettverks kontakt og usb kabe til å lage ps1 exploit med (bruk et ps1 spill + minnekort for å spille emulator/homebrew og backups fra hdd) (maskin 1 & 2 funker feilfritt til dette da dvdrom ikke trengs(testet)) hvor mye kunne dette vert værd? har sett på bruktmarkedet at konsollprisen varierer fra det latterlig billige til mer en fullpris, (fant selv en ps2-slim uten eske eller kontroller i bvare avdelinga til siba for 200.-) kunne vert greit med input på hva slikt er verd i dag.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå