Gjest Guest_wonder_* Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Topicen ble kanskje litt upresis, men Er det mange her som har først hatt kjæreste, for så å vente med å ha sex, og er det mange som har hatt sex, eller kyssa på en fest, for så å bli sammen? Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 No er det vel veldig vanlig at ein kysse/kliner på fest og så blir saman. Det andre spørmållet ditt om folk har sex før eller etter ein blir saman trur eg kjem veldig ann på personenes alder kva svar ein får. Lenke til kommentar
Mrs_Rasoul Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Kjæresten møtte jeg da jeg var 16 år gammel, og vi lå sammen før vi ble sammen.. Ble vel sammen 3 uker etter vi hadde ligget sammen, og er forlovet den dag i dag Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Jeg og kjæresten hadde sex noen uker før vi ble sammen... Men vi møttes ikke på en fest heller da... møttes her på forumet Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Var sammen kjæresten i tre-fire uker før vi vågde oss på noe slikt. Var vel 16 og 15 år. Vet det er mange par rundt meg som gjøre det motsatt vei. Tror det endrer seg litt hva man gjør etterhvert som man blir eldre. Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Meg og dama lå sammen før vi ble et 'par'. Hun ville ikke være noe fucking good friends, og spurte indirekte om jeg hadde noen følelser for henne.. Jeg svarte at jeg var forelsket i henne. Og vi ble et par.. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Krav til å poste ved bruk av gjestefunksjonen er at innleggene er av sensitiv og alvorlig art og at man ønsker å unngå å få slike personopplysninger knyttet til sin person. Ordningen med gjestefunksjon er til for å gi brukere et utvidet tilbud og mulighet til å kunne sikre seg anonymt om temaer som er av sensitiv art Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg