John-Abruzzi Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Ey... Hva syns du om kriminelle? Jeg er usikker på hva jeg syns. Jeg kan forstå at viss en er veldig fattig og viss en ikke kan skaffe seg jobb så forstår jeg det men det er alikevell ikke rett EDIT: Jeg mener slike som raner, banker folk på gata, stjeler dyre ting (ikke en lite sjokolade ) og den typen kriminalitet... Slike kriminelle som må holde seg unna polti og kanskje må være sett etter ev vektere elns Endret 31. desember 2007 av Minarelli-Tuning Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 De er non ontli teitinger! Carl Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Kriminelle? Hva tenker du på som kriminell? Heroinmisbrukeren på gata, en som stjeler en sjokolade nå og da, en innbruddstyv, en hasj-røykende ungdom, en bankraner, en massemorder eller en voldtektsmann? En som gjør det for egen vinning eller en som gjør det fordi han er desperat? Det er så mange forskjellige typer for kriminalitet, så å svare på hva jeg synes om kriminelle er litt vanskelig... Endret 30. desember 2007 av Dahl Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Spørs da litt hva de har gjort så klart. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Min mening er dette: Hvis du er heldig nok til å leve i Norge, så er det minste du kan gjøre å følge norsk lov. Det er selvsagt gråsoner... Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Det kommer helt an på hva de har gjort, hva de driver med. Uansett så syntes jeg generelt kriminalitet er dumt og at det er smålig dersom man stjeler fra andre! Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Vi er alle kriminelle. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Min mening er dette: Hvis du er heldig nok til å leve i Norge, så er det minste du kan gjøre å følge norsk lov. Det er selvsagt gråsoner... Åja. Okei. Bra. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 De som ødelegger livet sitt, og jeg bryr meg ikke, det er deres egen suppe for å si det sånn Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Jeg er kriminell selv, så jeg bryr meg fint lite. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Jeg er kriminell selv, så jeg bryr meg fint lite. Så hvis du blir utsatt for grov mishandling så bryr du deg ikke? Jeg er imot kriminalitet. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Kriminalitet er et endeløst stort begrep, så det er umulig å definere. Tullete tråd mener nå jeg. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Kriminalitet er et endeløst stort begrep, så det er umulig å definere. Tullete tråd mener nå jeg. Sant nok, men er det ikke da bedre å rapportere den og la moderatorene ta den avgjørelsen? Om du vil svare kan du jo selv definere hva slags kriminalitet du er for / imot. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Kriminalitet er et endeløst stort begrep, så det er umulig å definere. Tullete tråd mener nå jeg. Jeg tror denne tråden mener tyver, ranere, voldtektsfolk og verre ting. Ikke sånn at man laster ned musikk fra internett lissom Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Jeg tror denne tråden mener tyver, ranere, voldtektsfolk og verre ting. Ikke sånn at man laster ned musikk fra internett lissom Nedlasting av kopirettsbeskyttet materiale er jo også ulovlig, selv om det er mer sosialt akseptert enn voldtekt. Foreslår at trådstarter definerer begreper kriminalitet litt smalere, slik at vi ikke får en lang tråd om hva folk legger i kriminelle handlinger. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Kriminalitet er et endeløst stort begrep, så det er umulig å definere. Tullete tråd mener nå jeg. Jeg tror denne tråden mener tyver, ranere, voldtektsfolk og verre ting. Ikke sånn at man laster ned musikk fra internett lissom Da må han skrive det. Kriminelle er som sagt et ekstremt vidt begrep. Lenke til kommentar
edge Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Synes ikke mye om noen som bryter loven, men setter voldtektsmenn under butikktyver f.eks. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Synes ikke mye om noen som bryter loven, men setter voldtektsmenn under butikktyver f.eks. Virkelig? Jeg synes det er mye verre at f.eks. en person voldtar et barn, enn at en fyr stjeler ett par tusen fra kassa på prix. Lenke til kommentar
edge Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Virkelig? Jeg synes det er mye verre at f.eks. en person voldtar et barn, enn at en fyr stjeler ett par tusen fra kassa på prix. Misforståelse. Tenkte på en liste hvor jeg lister folk etter hvor mye jeg liker dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå