Illyria Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Hei! Jeg har en Acer aptop med grafikkortet Nvidia Geforce 8400M GS. Har brukt en ekstern skjerm som jeg koblet til den vanlige skjerminngangen på laptoppen. Men plutselig sluttet det å fungere. Har prøvd med flere forskjellige skjermer og kabler men får ikke opp noe på den eksterne. selv om når jeg går inn på Nvidia kontrollpanel finner den skjermen. Så når jeg skulle prøve å oppdatere driveren ved å gå på hjemmesiden til Nvidia lastet jeg ned driveren, men når jeg skulle instalere driveren, kommer det bare opp at den ikke finner noen driver som er kompatibel med min hardware. Håper noen kan hjelpe meg!!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Har du trykket på "Fn + F6" Eller Fn + F5" ? Prøv det!... Freebird!... Lenke til kommentar
JallaMario Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Så når jeg skulle prøve å oppdatere driveren ved å gå på hjemmesiden til Nvidia lastet jeg ned driveren, men når jeg skulle instalere driveren, kommer det bare opp at den ikke finner noen driver som er kompatibel med min hardware. Du må nok bruke Acers egne drivere til skjermkortet, driverne finner du nok på her. Endret 31. desember 2007 av JallaMario Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Og selvfølgelig må du ikke bruke Acer sine drivere på et Nvidia skjermkort. Sannsynligheten for at driverne som ligger på Nvidia sin side er nyere er stor. Freebird!... Endret 31. desember 2007 av Slettet+oiasdf79 Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Drivere til bærbare bør alltid lastes ned fra maskinprodusenten, særlig når det gjelder drivere til skjermkort. Endret 31. desember 2007 av kjeklulf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå