Gå til innhold

Bra sted og kjøpe bærbar pc!

santacruze

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På www.Multicom.no kan du konfigurere Laptoper selv ;)

Har selv bestilt her... det eneste minuset er at det tar noen ekstra dager før du får varen siden den først må produseres på frabrikken, ikke på multicoms lager.

Du har jo alltids dell.no og alienware.com

Endret av hevih
Lenke til kommentar

hmm.. de ble veldig dyre i forhold til multicoms sine.. blir nok multicom hvis jeg ikke finner noe bedre.. sammenlignet en pc fra zepto med samme konfigurasjoner som en på multicom, og zepto pcen kom på 11 507kr mens multicom kom på 8 893,- og den hadde et mye bedre skjermkort. så zepto er ikke noe røverkjøp nei :/

hmm.. de ble veldig dyre i forhold til multicoms sine.. blir nok multicom hvis jeg ikke finner noe bedre.. sammenlignet en pc fra zepto med samme konfigurasjoner som en på multicom, og zepto pcen kom på 11 507kr mens multicom kom på 8 893,- og den hadde et mye bedre skjermkort. så zepto er ikke noe røverkjøp nei :/

Lenke til kommentar

Da spørs det om du velger de samme spesifikasjonene til begge maskinene. Drev å vurderte priser mellom multicom og zepto i sommer og da lå maskinene på nesten akkurat det samme, med de samme spesifikasjonene. Tror det var tre-fire hundre kroner i forskjell mellom de.

Lenke til kommentar

Sjekket akkurat prisene på både compal ILF90+, og Zepto Znote 6625 med akkurat samme spesifikasjonen, og kom opp med en prisforskjell på ca 700 kr. IFL90+ kom på pris 10 244,-og znote 6625 på pris 10 959,-. Man må bare sjekke operativsystem og bluetooth ++ hvor de kjører litt forskjellige oppsett :)

Lenke til kommentar

jeg og O.o fikk 10 739,- på multicom og 12 741 på netshop, med de samme modellene.

multicoms oppsett: GeForce® 8600M GT 512MB,

Intel® Core™2 Duo Processor T7700 2.40GHZ 4MB, 160GB SATA 7200RPM 2.5",

4GB minne DDR2 667MHz SO-DIMM (2 x 2GB),

MICROSOFT Windows Vista Home Premium og

netshops oppsett: 1 stk. Intel Core 2 Duo T7700 2,4GHz FSB800 4MB CACHE BOXED Dual

Core, 2 stk. Kingston 2 GB 533MHz (4200) DDR2 SODIMM Non-ECC CL4, 200 pins,

Seagate Momentus 160GB 7200RPM 8MB S-ATA/150 2,5" 9,5mm ST9160823AS ,

nVidia®8600 m/512MB

¨

det var mer forskjell på noen andre zepto modeller, hvor delene man kunne velge var veldig dårlige og hadde dårlig utvalg.. tror ikke zepto har kommet med så mange nye modeller i det siste, mens multicom har. jeg skal i alle fall kjøpe fra multicom :p ikke noe imponert over zepto tbh!

Lenke til kommentar

Har bare en ting og si om Netshop....Styr unna.

Det er den verste butikken jeg har vert borti.

Jeg har en Zepto maskin der til rep.Som de snart har hatt i 1/2 år.

De vet ikke hva service er!!!

Sier bare styr unna::::::::::::::

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...