Black Star Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Japp, det var bare et lusent 1 GB kingston-kort som var mitt. TwinMOS-kortet som tok kvelden tilhørte madamen. Uffda.. Slik jeg ser det, så gjorde han henne bare en tjeneste Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Japp, det var bare et lusent 1 GB kingston-kort som var mitt. TwinMOS-kortet som tok kvelden tilhørte madamen. Uffda.. Slik jeg ser det, så gjorde han henne bare en tjeneste Dette blir litt OT, men tok madammen det med samme naturlige sinnsro som deg? Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 Ja, du skjønner at etter at et annet TwinMOS-kort tok kvelden i kameraet mens vi var på ferie, og etter det har kun ikke villet bruke TwinMOS. Hun var rimelig happy over at jeg ville plage livet av det. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Lykke til med videre lykkelig samliv. Høres for min del skummelt ut. /OT Lenke til kommentar
Snirfle Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Skummelt? Hvorfor det? Du skylder meg et minnekort, Aetius. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 Skummelt? Hvorfor det? Du skylder meg et minnekort, Aetius. Nope, men Akam skylder deg kanskje et TwinMOS 1GB SD-kort (hvis du virkelig har lyst på et da...) Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Nope, men Akam skylder deg kanskje et TwinMOS 1GB SD-kort (hvis du virkelig har lyst på et da...) Som koster den enorme formue av 61 kr ;o) https://prisguiden.no/vis_kategori.php?ca...mp;submit=S%F8k Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Vel, 61 kroner er etter siste avgiftsøkning nok til å delfinansiere en boks snus. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Begynner å bli noen år gammel denne nå, kanskje påtide med en oppdatert test? Lenke til kommentar
Dunsay Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 (endret) glem det... Endret 30. april 2010 av Dunsay Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg