Kontorstol Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Hei, jeg trenger 2 like kortstokker, en rød og en blå Jeg vil ha 2 pakker med slike kort: Èn blå, og èn rød Endret 31. desember 2007 av Kontorstol Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Hahaha, jeg lukter korttriks lang vei Sjekk Binders, Notabene eller andre butikker av samme slag. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2007 Jeg vil helst kjøpe fra en nettbutikk De heter forresten Bicycle cards.. . Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Daså... Så ut som vanlige spillekort. =) Lenke til kommentar
Speik Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Hei! Jeg har derevet med Card Magic i flere år, og bruker selv Bicycle. Jeg kjøper kortstokkene fra norske Sand Magic. De er rimelige der, men du får de enda billigere fra amerikanske nettbutikker, min favoritt er Ellusionist. Her kjøper jeg bare kort samtidig som jeg kjøper andre ting, det blir fort dyrt om du bare kjøper en og en kortstokk av gangen. (Toll, frakt n shit.) Håper det hjalp! Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 Takk skal du ha! Bestiller nok et par stykker i nærmeste fremtid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå