Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) hvordan lager man graftitti i saints row? jeg ahr alle målene til leiemorder delen, men aner ikke hvordan jeg skal finne folkene som skal drepes. Endret 30. desember 2007 av Slettet-T9cKWhDpN0 Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Er det ikke sånn så du går bort til en vegg der det er grafitti fra før og trykker Y ? Når du er leiemorder så må du rett og slett bare lete rundt til du finner den du skal drepe.. Står et hint om hvor målet pleier å være der du tar oppdraget Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Så vidt jeg husker har Nordz rett, det er masse spots rundt om i byen som er satt opp for tagging (dvs. de er allerede merket med taggen til en rivaliserende gjeng, og du skal spraye over). Gå bort til veggen og trykk på Y, du vil da få opp et bilde av thumbsticken(e) med en indikasjon om hvordan du skal bevege disse for å få sprayet på veggen. Så vidt jeg husker så var dette systemet temmelig bugget når jeg spilte spillet ved release, men er mulig dette har blitt fikset på nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 finnes det en god guide på nettet som sier hvordan jeg skal finne ofrene for leiemordingen? Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 finnes det en god guide på nettet som sier hvordan jeg skal finne ofrene for leiemordingen? Er ikke det en sjarm med spillet og lete etter det man skal gjøre? Lenke til kommentar
xelA Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Hitman FAQ på xbox.com forumet Håper disse hjelper, ellers så kan jeg også anbefale guiden fra Bradygames, som du kan skaffe på EBgames (hvis de fortsatt har den inne..) finnes det en god guide på nettet som sier hvordan jeg skal finne ofrene for leiemordingen? Er ikke det en sjarm med spillet og lete etter det man skal gjøre? Mange som ikke synes det er så sjarmerende å lete flere timer etter en av mange personer på hitman Men det er jo selvfølgelig noe å skryte av hvis man runder spillet uten noe som helst hjelp Endret 31. desember 2007 av xelA Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 takk takk takk! er det noen klokke på spillet? kan jeg slette savesa mine? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå