BigRazer Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Hei! Jeg sliter litt med skate, for jeg skal filme et klipp som jeg skal gjøre følgende:Get 4,250 points, 15 m Grind, Manual to fliptrick to grind, Også på 30 sek:S men vet noen om det er noen bra steder og gjøre dette på? Endret 30. desember 2007 av BigRazer Lenke til kommentar
Blomvik Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Synest å huske at jeg tok den enten ved sykehuset eller skolen i oppe i nord-delen av kartet. Der er det noen fine steder å få grinden, evt. så er bakken utenfor skate butikken (den hvor du plukker sponsorer) veldig populær for grinde videoene. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Finn deg en lang nedoverbakke med fortauskant på og ta litt fart nedover. Ta manual noen få meter før du tar kickflip opp på fortauskanten å gli så langt nedover du klarer samtidig som du hopper og spinner. Dette er den letteste måten jeg har funnet på de forskjellige oppdragene som ligner på det du beskriver. Lenke til kommentar
BigRazer Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Finn deg en lang nedoverbakke med fortauskant på og ta litt fart nedover. Ta manual noen få meter før du tar kickflip opp på fortauskanten å gli så langt nedover du klarer samtidig som du hopper og spinner. Dette er den letteste måten jeg har funnet på de forskjellige oppdragene som ligner på det du beskriver. Men visst jeg hopper osv samtidig som jeg grinder så får jeg ikke 15 m.., men jeg får vel bare prøve:) takk for svar;) MVH: BiG Endret 31. desember 2007 av BigRazer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå