Sagacious Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Går inn på siden her Klikker på download og da får jeg bare opp den gamle demo'en som er lagt ut 16.01.03. Jeg får ikke tak i den nye. Jeg forstår ikke hva jeg gjør galt! Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 11. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2003 Er det ingen som vet det? Noen må ha prøvd den nye demoen? Lenke til kommentar
TST Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Jeg ser nå at du har rett. Prøvde ikke selv og laste ned, så bare at datoen var korrekt, men nå ser jeg jo at det er feil demo som ligger der. Var akkurat på telefon med utgiver i Norge, og de skulle melde fra om problemet med det samme. Utrolig rart at ingen har gjort noe med det før. Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 12. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2003 Jeg ser nå at du har rett. Prøvde ikke selv og laste ned, så bare at datoen var korrekt, men nå ser jeg jo at det er feil demo som ligger der. Var akkurat på telefon med utgiver i Norge, og de skulle melde fra om problemet med det samme. Utrolig rart at ingen har gjort noe med det før. Jeg har prøvd og prøvd, og følt meg litt n00b når jeg ikke klarer å finne en link i en alder av 28år og jobbet meg drift av NT/UNIX systemer i 2 år..... Men er engi med deg utrolig rart at ingen sier ifra andre enn meg. Er interessen for spillet lav???? Lenke til kommentar
TST Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Det er jo underlig. En liten oppdatering nå: Det var en feil i pressemeldingen. Demoen kommer ikke før i morgen. Artikkelen vår er fjernet så lenge. Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 13. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2003 Her er linken nå har den kommet :-) http://ftp.fragzone.se/?file=spel/igi2/igi...i2_sp_demo2.zip Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå