ilpostino Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) I den senere tid har det dukket opp endel tråder laget av personer som trenger hjelp til å tolke en de holder på med. i steden for å ha mange tråder med det samme inholdet er tanken at disse skal samles i en stor tråd. Endret 30. desember 2007 av ilpostino Lenke til kommentar
Gjest guuuest! Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Jeg har snakka med en gutt nå i ca. et halvt år..ikke hver dag da..men i det siste har det vært hver dag. Han sier ofte hei, han kan også sende mld, ikke så ofte, men noen ganger. Vi vet hvem hverandre er via kjenninger, men kjenner ikke hverandre, og har ikke snakket face to face. Men kan det være at han bare vil være venn? tidligere har jeg tolket det slik at de fleste gutter ikke så ofte er ute etter bare venner, men er så usikker nå. Selv om d virker som han flørter en del noen ganger da. Flørter man om man er ute etter bare en venn? jeg vil ikke gi eks. pga kjenninger på forumet, men for meg virker det bare rart om han flørter, og vil være venn..kanskje han bare vil ha noen å snakke med samtidig som han sitter med datan..ikke vet jeg. Men spm er egentlig. Er dere(single) gutter oftest ute etter vennskap eller kjæreste, med tanke på når dere snakker ofte med ei jente? Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 (endret) Noen ganger er jeg ute etter vennskap og noen ganger er jeg ute etter noe mer. Det er forskjellig fra gutt til gutt, hvis du liker denne gutten så er det ikke vanskeligere enn å spørre han å finne på noe. Som en gå tur hvor dere snakker eller ser en film hjemme hos en av dere. Prøv å møte han et eller annet sted helt "tilfeldig" og snakk med han. Helst uten noen av vennene hans og prøv å bli mer kjent med han og sånn at du kan virkelig finne ut om han er ute etter noe annet enn vennskap. Endret 28. desember 2007 av Jarmo Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 (endret) Det er ikke sikkert at han i det hele tatt har "bestemt" seg. Altså at han ikke helt vet om han vil være venn eller noe mer. Så hvis du viser initiativ så kanskje du kan dra han over på kjæreste siden...? Endret 28. desember 2007 av Dr. Jacoby Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 (endret) Det er ikke alltid jeg har noen bevisst "plan" om hva slags forhold jeg ønsker til de jentene jeg snakker med. Utrolig deilig å bare ta det som det kommer innimellom. Jeg ville nok ikke lagt så veldig mye vekt på hvordan han oppfører seg på nett, det kan avvike veldig fra sånn han oppfører seg "i virkeligheten". Og uansett ser jeg ikke det store problemet, vil du ha han som kjæreste så er det jo bare å gå for det. Endret 28. desember 2007 av NorthWave Lenke til kommentar
nerval Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Er ikke godt å si. Jeg selv er flørtete med de fleste jenter, selv om jeg ikke har noen interesse av å være noe mer enn en venn. Jeg ville prøvd å hintet litt hvis du er interresert. Blir du ikke noe klokere etter dette, kan du alltids spørre han Vi biter ikke, med mindre du spør pent Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Jeg sier Hei til alle uansett liksom, men sender han meldinger og lurer på hva som skjer ol, så er han jo litt intr, spør om han vil ta en film en gang da vel ? Lenke til kommentar
nerval Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Sant sant.. Viser han interesse for hva du gjør til enhver tid, er det nok en stor sjanse for at han er interessert Lenke til kommentar
thrice Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Du får treffe han og se om det er noe i det da. Det kan vise seg at dere blir forelska og blir sammen, eller fortsetter å være venner. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Å tolke gutter er veldig lett. Vi er nesten alltid interesserte, med mindre det er noe vi ikke liker. Vi er nesten alltid klare for en film. Bare å spørre om dere skal finne på noe, du taper nok ikke noenting på det. Om han vil, kan du se det ann, om han ikke vil, neivel, da har du det bedre uten ham. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Å tolke gutter er veldig lett. Vi er nesten alltid interesserte, med mindre det er noe vi ikke liker. Vi er nesten alltid klare for en film. Bare å spørre om dere skal finne på noe, du taper nok ikke noenting på det. Om han vil, kan du se det ann, om han ikke vil, neivel, da har du det bedre uten ham. det der hørtes rett ut som meg, kjenner du meg eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå