Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

tenner på eldre damer

Gjest Guest_Anonym_*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg lurte på om det var normaly å tenne på eldere damer... Jeg er 15 år og tenner på da,er som er 30+... er dette normalt???

Helt vanlig :)

Tror alle på din alder tenner på litt modne damer. Er noe sexy ved det. Jeg gjorde/gjør ihvertfall det. :)

Lenke til kommentar
Jeg lurte på om det var normaly å tenne på eldere damer... Jeg er 15 år og tenner på da,er som er 30+... er dette normalt???

Tror alle på din alder tenner på litt modne damer. Er noe sexy ved det. Jeg gjorde/gjør ihvertfall det. :)

At alle gjorde det er vel litt å ta i, men at mange tenner på dette har jeg ingen grunn til å ikke tro. Du er normal som alle andre på din alder. Det er ofte noe du vokser fra etter hvert. Noen synes kanskje dette er litt sykt å si, men ikke la deg bli utnyttet pga dette! Du er fortsatt mindreårig.

Lenke til kommentar

At alle gjorde det er vel litt å ta i, men at mange tenner på dette har jeg ingen grunn til å ikke tro. Du er normal som alle andre på din alder. Det er ofte noe du vokser fra etter hvert. Noen synes kanskje dette er litt sykt å si, men ikke la deg bli utnyttet pga dette! Du er fortsatt mindreårig.

Jeg tror det gjelder alle jo. Jeg er hellig overbevist om at alle 15 åringer har en hemmelig fantasi om en av lærerne sine eller moren eller storesøsteren (som er over 10 år eldre) til en kompis. De ser jo på bilder av Pamela Anderson og hun er så vidt jeg vet ikke i 20 årene ;)

Lenke til kommentar
Jeg tror det gjelder alle jo. Jeg er hellig overbevist om at alle 15 åringer har en hemmelig fantasi om en av lærerne sine eller moren eller storesøsteren (som er over 10 år eldre) til en kompis. De ser jo på bilder av Pamela Anderson og hun er så vidt jeg vet ikke i 20 årene ;)

Husker den tiden der godt. Jeg/vi må ha vært veldig unormal da jeg og flere kompiser hadde egne navn på hot shots under en viss alder. Og det var fra 18 og nedover :p

Det var forresten på den tiden flere og flere skiftet ut trusen sin for mindre ting :!:

Lenke til kommentar

Husker den tiden der godt. Jeg/vi må ha vært veldig unormal da jeg og flere kompiser hadde egne navn på hot shots under en viss alder. Og det var fra 18 og nedover :p

Det var forresten på den tiden flere og flere skiftet ut trusen sin for mindre ting :!:

Jada jada, det er jo ikke sånn at alle 15 åringer dyrker gamle damer. Var ikke sånn jeg mente. Men alle har jo en eller annen gang hatt en fantasi om noen over 30 år i tenårene. De Hotshotsa du snakker om hadde nok også de fleste ;)

Lenke til kommentar

Til trådstarter: Ja, det er helt normalt, og ikke uvanlig heller. Ønsket om å bli tatt vare på og overlate ansvaret til en som er erfaren, er trygt og godt for mange - både gutter og jenter. Spesielt jenter søker trygghet i forhold, så det er enda vanligere at jenter søker eldre partnere. Hvis man er uerfaren kan det i tillegg være fint å vite at man kan få sexopplæring. En submisssiv seksuell legning vil også forsterke ønsket om en eldre og dominerende partner.

Heldigvis(?) er det også sånn at det finnes modne kvinner som er interessert i en ung elsker også, slik at det er mulig for deg å oppfylle drømmene dine. Problemet her er alderen din. Det er ikke lov for en kvinne på 30+ å ha sex, eller invitere til seksuelle handlinger, med deg. Du må vente til du er 18 år og er både lovlig og myndig. Men tre år går fort og da er det mye kos som venter deg. :)

Lenke til kommentar

Folk klarer rett og slett ikke å holde seg seriøse. Dette er et seriøst spørsmål, og det fortjener seriøse svar.

Tråden stenges og åpnes igjen når jeg har fått ryddet litt her.

--

23 innlegg er slettet, og tråden gjenåpnes. Hold dere seriøse. Det vanker advarsel til nestemann som kommer med innlegg av typen "MILF! :p".

Endret av Haraldson
Lenke til kommentar
Heldigvis(?) er det også sånn at det finnes modne kvinner som er interessert i en ung elsker også, slik at det er mulig for deg å oppfylle drømmene dine. Problemet her er alderen din. Det er ikke lov for en kvinne på 30+ å ha sex, eller invitere til seksuelle handlinger, med deg. Du må vente til du er 18 år og er både lovlig og myndig. Men tre år går fort og da er det mye kos som venter deg. :)

18 år? Har jeg gått glipp av noe her?

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...