Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Hva drikkes det til nyttår?

Coraxx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er jeg den eneste lille ungen som drikker cola?

Eller er dere sånn som de andre på min alder: "Lol, eg ska ha 2k liter øl og vodka, + sånn greie me 90%++ alkohol" og har hjemme side som denne:

http://home.c2i.net/sstroemm/arne/

Gjennomsnits alderen her på forumet er 17 år. En gjennomsnittelig 17åring drikker på nyttårsaften :)

Og har en side som dette?

http://home.c2i.net/sstroemm/arne

: :!:

Lenke til kommentar
Har ikke kjøpt en dritt enda. Hvis polet er oppe i morgen så blir det en tur dit å kjøpe en helflaske med 40% og en flaske med noe champagne tenker jeg. Så hjem å lage tyrker ;) hvis ikke så kjøper jeg en liter med 96.

Da blir det nok Hb på deg!

Lenke til kommentar
Har ikke kjøpt en dritt enda. Hvis polet er oppe i morgen så blir det en tur dit å kjøpe en helflaske med 40% og en flaske med noe champagne tenker jeg. Så hjem å lage tyrker ;) hvis ikke så kjøper jeg en liter med 96.

Ja, polet er ikke oppe i noen timer engang i morgen? (teknisk i dag, for de som vil kverulere:P)

Lenke til kommentar
Blir julebrus og vann på meg.

Skjønner ikke hva som er så jævla gøy med å drikke seg dritings, dagen derpå blir jo bare et helvette.

Man trenger jo ikke å drikke seg dritings, bare man er full :p

Er jo artig å møte masse venner og drikke og kose seg da.

Edit: Men nå hørtes det ikke ut som om du skal på fest heller da

Endret av Nstin
Lenke til kommentar

Ja, polet er ikke oppe i noen timer engang i morgen? (teknisk i dag, for de som vil kverulere:P)

Nei, polet er stengt i morgen ( teknisk i dag, for de som vil kverulere:P) Hva skal folket spise forno da?

Endret av mr.nauz
Lenke til kommentar

Nei, polet er stengt i morgen ( teknisk i dag, for de som vil kverulere:P) Hva skal folket spise forno da?

Ja, okey. Da slapp jeg den bomturen ;) får heller vanne ut brennhjemten sånn at det går ann å lage tyrker av den :)

Vet ikke om jeg rekker å spise før jeg drar ut. Men rekker jeg det blir det kalkun tenker jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...