Jankee Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Blir nok litt rødvin til maten og noko congac til kaffen, før champanjen blir tatt kl 00 Lenke til kommentar
SteffenMA Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Smirnoff, isbiter og battery. Og litt øl. Kanskje noe Jeger. Gleder meeeg! Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Er jeg den eneste lille ungen som drikker cola? Eller er dere sånn som de andre på min alder: "Lol, eg ska ha 2k liter øl og vodka, + sånn greie me 90%++ alkohol" og har hjemme side som denne: http://home.c2i.net/sstroemm/arne/ Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Er jeg den eneste lille ungen som drikker cola? Eller er dere sånn som de andre på min alder: "Lol, eg ska ha 2k liter øl og vodka, + sånn greie me 90%++ alkohol" og har hjemme side som denne: http://home.c2i.net/sstroemm/arne/ Gjennomsnits alderen her på forumet er 17 år. En gjennomsnittelig 17åring drikker på nyttårsaften Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Er jeg den eneste lille ungen som drikker cola? Eller er dere sånn som de andre på min alder: "Lol, eg ska ha 2k liter øl og vodka, + sånn greie me 90%++ alkohol" og har hjemme side som denne: http://home.c2i.net/sstroemm/arne/ Gjennomsnits alderen her på forumet er 17 år. En gjennomsnittelig 17åring drikker på nyttårsaften Og har en side som dette? http://home.c2i.net/sstroemm/arne : :!: Lenke til kommentar
hylo Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Blir nok litt konjakk, evnt. whisky. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Brus... Liker burs, syntes det smaker godt.. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 hehe, en god del % har slike sider ja Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Har ikke kjøpt en dritt enda. Hvis polet er oppe i morgen så blir det en tur dit å kjøpe en helflaske med 40% og en flaske med noe champagne tenker jeg. Så hjem å lage tyrker hvis ikke så kjøper jeg en liter med 96. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Har ikke kjøpt en dritt enda. Hvis polet er oppe i morgen så blir det en tur dit å kjøpe en helflaske med 40% og en flaske med noe champagne tenker jeg. Så hjem å lage tyrker hvis ikke så kjøper jeg en liter med 96. Da blir det nok Hb på deg! Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Har ikke kjøpt en dritt enda. Hvis polet er oppe i morgen så blir det en tur dit å kjøpe en helflaske med 40% og en flaske med noe champagne tenker jeg. Så hjem å lage tyrker hvis ikke så kjøper jeg en liter med 96. Da blir det nok Hb på deg! Ja, polet er ikke oppe i noen timer engang i morgen? (teknisk i dag, for de som vil kverulere:P) Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Blir julebrus og vann på meg. Skjønner ikke hva som er så jævla gøy med å drikke seg dritings, dagen derpå blir jo bare et helvette. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Den foreløpige planen er Cola. Da er vi to Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Blir julebrus og vann på meg.Skjønner ikke hva som er så jævla gøy med å drikke seg dritings, dagen derpå blir jo bare et helvette. Man trenger jo ikke å drikke seg dritings, bare man er full Er jo artig å møte masse venner og drikke og kose seg da. Edit: Men nå hørtes det ikke ut som om du skal på fest heller da Endret 31. desember 2007 av Nstin Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Har ikke kjøpt en dritt enda. Hvis polet er oppe i morgen så blir det en tur dit å kjøpe en helflaske med 40% og en flaske med noe champagne tenker jeg. Så hjem å lage tyrker hvis ikke så kjøper jeg en liter med 96. Da blir det nok Hb på deg! Ja, polet er ikke oppe i noen timer engang i morgen? (teknisk i dag, for de som vil kverulere:P) Nei, polet er stengt i morgen ( teknisk i dag, for de som vil kverulere:P) Hva skal folket spise forno da? Endret 31. desember 2007 av mr.nauz Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Blir vel som vanlig Vodka som blir drukket. Men skal så klart feire med litt Champagne siden vi går over til 2008. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Har ikke kjøpt en dritt enda. Hvis polet er oppe i morgen så blir det en tur dit å kjøpe en helflaske med 40% og en flaske med noe champagne tenker jeg. Så hjem å lage tyrker hvis ikke så kjøper jeg en liter med 96. Da blir det nok Hb på deg! Ja, polet er ikke oppe i noen timer engang i morgen? (teknisk i dag, for de som vil kverulere:P) Nei, polet er stengt i morgen ( teknisk i dag, for de som vil kverulere:P) Hva skal folket spise forno da? Ja, okey. Da slapp jeg den bomturen får heller vanne ut brennhjemten sånn at det går ann å lage tyrker av den Vet ikke om jeg rekker å spise før jeg drar ut. Men rekker jeg det blir det kalkun tenker jeg. Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Her blir det øl, vin og brus.. Liker å få med meg litt Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Blir vel øl. Gidder ikke ta helt av og handle inn dyr champagne eller noe, fylla blir den samme til en uansett oppskrytt fest. Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Fyrer vel først av en øl eller to til ribba som skal lages kl 2-3 på dagen, så er det litt vin til maten, noen shotter tyrker/vodka, et par pils igjen og noen drinker.. så når klokka nærmer seg 12 er det champis som gjelder. Blir en fin dag.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå