Alastor Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Spørsmålet er enkelt - jeg ønsker å handle inn fyrverkeri for en del penger i morgen, mellom 500,- og 1000,-. Men vil ha MYE bang for bucks, hvor selges det fyrverkeri fra svea eller festival til godt under veilpris feks? Hva er på tilbud eller på kampanjer? Tips? Helst på østsiden av Trondheim, men jeg er åpent for alt . (Nei, jeg poster ikke i den store fyrverkeritråden, fordi jeg ønsker å ha oversikt over evt svar jeg får...) Endret 30. desember 2007 av Alastor Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Har hørt at The Camp fra Svea skal være gansk bra. Koster 499,- Men du har kansje kjøpt allerede? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 Med tanke på at jeg laget tråden for litt over en halvtime siden, så har jeg nok ikke rukket å få kjøpt ennå nei . Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Ahh, det er jo den 31 nå ja Er du heldig kan du få "rester" til den billig penge i morgen. Har du europris i nærheten er multipower å anbefale. Mye for pengene der. Er du mest innteresert i batterier eller pinneraketer? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2007 Batterier er tingen. Raketter har ikke vært min greie føler jeg . Gjerne større kasser/pakker. Lenke til kommentar
Bibbo Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) The Champ fra Svea har vunnet alle fam.pakke tester jeg har sett ihvertfall. Multipower (30,-) og Star Track(99,-) er meget gode batterier fra Europris. Chilli shots er gode effektrør som jeg fant til 6kr pakken! Disse anbefales. Tips: Forhandlere i nærområdet pleier å stå på reklamen som kommer i posten. Icake fra Svea til 199,- ser også veldig bra ut på film ihvertfall. Har hørt den skal være enda bedre i virkeligheten. (Film ligger på www.sveafireworks.com/no) Endret 31. desember 2007 av Bibbo Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 ingen av filmene der funker Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Hva endte du opp med Alastor? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå