Insomniatic Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Edit: å sende opp naboens fyrverkeri hadde vært kjekt Jaja, men litt irriterende når han skyter opp ditt Det er da du tipper batteriet over, mot den nye mercedesen som han ikkje hadde fått forsikring på HEHE men hvis han gjørt det mot deg først? edit: alltid da det er noe som virker genialt sånn som nå så er det alltid noe som folk ikke mener funker osv... Det handler om en raketttenner med sånn fjernkontroll som bare har en frekvens. Endret 30. desember 2007 av Latterkongen Lenke til kommentar
564215 Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Tok ikke den helt jeg.. :S Lenke til kommentar
aspic Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Rapportert. Eg synes gullkornet var bra eg.. Endret 31. desember 2007 av aspic Lenke til kommentar
564215 Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Rapportert. Eg synes gullkornet var bra eg.. Kan du forklare for meg, hva som er gullkornet? Henger ikke helt med her... Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Personangrep og svar på dette er fjernet fra tråden. La sånt være. Siden det ennå er 9 timer igjen av mitt juleamnesti lar vi det være med det. Reaksjoner på moderering tas som vanlig på PM, ikke i tråden. Geir Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Tok den ikke jeg heller Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Rakettennar med fjernkontroll. Ein frekvens= Har fleire det kan ein utløyse fleire når ein berre vil fyre opp sitt. Ergo utifra quotingen fra topp til botn: "Å sende opp naboens fyrverkeri hadde vore kjekt" Det går fordi både du og han har sånn rakettennar med fjernkontroll. "Jaja, men litt irriterende når han skyter opp ditt" Han kan jo ha trykt på utløysaren før deg og ditt blir skytt opp og. "Det er da du tipper batteriet over, mot den nye mercedesen som han ikkje hadde fått forsikring på" Du tippar batteriet ditt så det peikar på Mercedersen hans, sånn at når han trykker på utløysaren så skyt "du" bort på hans bil. "Hehe, men hvis han har gjort det mot deg først" Ja da har han tippa batteriet sitt mot din bil... Get it? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Dårligste gullkornet EVER. Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Det er berre du som ikkje har skjønt den enda... Den er ikkje superbra, men at det skal vere det dårligaste protesterar eg kraftigt mot. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Tjaaa.. var ikke akkurat et gullkorn vil jeg si. Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Hmm, fleirtallet stemmer for at denne var dårleg. Stenging er vel utvegen da? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Absolutt ikke. Noen vil nok se på den som et gullkorn, men da mener jeg at de setter lista ganske lavt for hva som faktisk er morsomt. Eller så har de bare en annen humor enn meg. Jeg må bare få si at det er skuffende at dette kom fra latterkongen, jeg vet ikke med dere, men jeg synes han er morsom sånn ellers! Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Eg har nok ein litt annan humor enn deg ja Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 wee, jeg er med i et gullkorn ikke et så veldig bra riktig nok, men litt morsomt hvis skjønner hva det er snakk om... Lenke til kommentar
Fyll0 Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Gullkornet var nok gjennomsnittlig av det som var her inne, når den først ble forklart. hadde det stått på toppen at diskusjonen gikk i raketter som kunne fjernstyres, hadde det vert en annen sak. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Det er berre du som ikkje har skjønt den enda... Den er ikkje superbra, men at det skal vere det dårligaste protesterar eg kraftigt mot. Njæ. Hvis forklaringen din stemmer så skjønte jeg den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå