minibil Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Hei, haren trådløs kontroll som ikke funker, fikk den av en kompis, Men virker som om det ikke er noe signaler, noen som vet hva sommå gjøres??? Kontrollen slår seg på. Ps! Kontrollen funket før jeg fikk den, ikke værti bakken etterpå.. Endret 30. desember 2007 av minibil Lenke til kommentar
-stian- Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Hmm.. Ikke vet jeg, men det var en morsom emnetittel. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Du kan jo ringe UIF (Nogres Dysneksli Forbnud). Husk å trykke på connectknappen som du finner på kontrollen. Og ganske samtidig trykke connect-knappen som fiinnes på xboxen også. ved siden av memorycard-slutsa. EDIT: connectknappen finnes på toppen av kontrollen trur jeg. Endret 30. desember 2007 av Slettet-uVTr2vDm Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Hva er tråflød ? Lenke til kommentar
minibil Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Okeii, noen skrive feil i emnetittelen! Fiksa det nå, takk for svaret Lindquist PS! hvorfor skal jeg ringe UIF? Endret 30. desember 2007 av minibil Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Okeii, noen skrive feil i emnetittelen! Sånn ja det var bedre skriver mye feil jeg å Lenke til kommentar
minibil Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 Okeii, noen skrive feil i emnetittelen! Sånn ja det var bedre skriver mye feil jeg å Weei, jeg er ikke den eneste Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Det var en spøk, de hjelper folk med skrivevansker :] Koskos ! Lenke til kommentar
Seeders Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Du kan jo ringe UIF (Nogres Dysneksli Forbnud). Husk å trykke på connectknappen som du finner på kontrollen. Og ganske samtidig trykke connect-knappen som fiinnes på xboxen også. ved siden av memorycard-slutsa. EDIT: connectknappen finnes på toppen av kontrollen trur jeg. det er omvendt: trykke på connect-knappen som finnes på xboxen også trykke på connectknappen som du finner på kontrollen . det er ikke viktig å skynde seg bare trykk på connect knappen på kontrollen før ringen på boksen slutter å gå rundt . Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Hvis du har en ladekabel til xbox 360 kontrollere er det ikke værre enn å koble inn den i noen sekunder, så finner den xboxen din med en gang. Etter det kan du spille med eller uten kabel så mye du vil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå