Bilet Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Hei, la inn ordre hos Mpx.no 28.12.07 og siden har det stått for hver dag at den bekreftede lev.dato er den datoen dagen tilseri, ergo i går var det 29.12.07, i dag står det 30.12.07. Har bestemt meg for å gi faen i hele greiene og har derfor sendt et par mail til mpx.no som jeg ikke har fått svar på der jeg har gitt beskjed om at jeg ønsker å kansellere hele ordren. Siden de ikke svarer på mail, tenkte jeg på å ringe de i morra tidlig og be de kansellere den gjennom tlf. Tror dere dette vil gå? Vet at komplett.no kjører et opplegg der du kan ringe inn om ordren din har gått til plukk og du vil kansellere den. Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 å sende mail burde være bra nok,at du ikke har fått svar er sikkert fordi det er romjul, men er du sikker på at det er bekreftet leveringsdato det sto og ikke ubekreftet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 I morgen er det en helligdag, så det hjelper nok lite. Men har du det så forferdelig travelt da? Det er jo midt i romjula da, de (som alle andre bedrifter) har nok en del personale som har tatt seg en velfortjent ferie. Forresten er vel tråden feilposta? Lenke til kommentar
Korka Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Nyttårsaften er ikke en helligdag.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Beklager, det stemmer. Men selv om det ikke er en helligdag er det mange som tar seg fri. Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 Grønn bekreftelsesdato. Greit å få det gjort ettersom at jeg har bestilt lignende produkter hos en annen konkurrent. . . ! Om den er feilpostet i OT-baren . . . nja, vet ikke jeg. Hvor ellers skulle jeg postet den? Her er det plass til det meste! Mener nå vel at mpx.no burde ha åpent på nyttårsaften? Det er ganske, ganske normalt! Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 men du bestilte jo den 28. det var fredag, og i mellomtiden har det vært helt, nå vet ikke jeg noe som helst om hvordan nettsidene til mpx virker, men hvis de sto en bekreftet leveringsdato, men som bare har blitt dyttet nå i helgen, kan det vel kansje hende at delene er kommet men bare ikke er tastet inn i systemet enda? og at de vil bli sendt i morgen mandag? (hvis mpx har åpent da, og det vil jeg tro de har, ellers blir det så mange dager stengt på rad og jo tråden er feilpostet, det er en eget underfora for butikk/ webshopdiskusjoner Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 My bad. Jaja, men om jeg får tak i dem før de sender vil det uansett mindre papirarbeidet deres siden den andre løsningen blir å sende den tilbake og benytte meg av angreretten. Men dette får vi se an i morra tidlig. Er jeg heldig rekker jeg dem før pakken flyr min vei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå