KeyanZa Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 hey folks noen som spiller ally på en bra server her? spiller på mazrigos. ok server men der er low på players. så tar evigheter å få grupper til instanser.. spiller hunter. (lvl70) må være pvp server, så noen forslag? Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Newsflash: There is no good Alliance servers. Men om jeg må si en vil jeg tro Grim'Batol er det nærmeste du kommer en voksen server. Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 virker som grimbatol er ofte offline og stap full, sett på forumet der at folk klager en del på den serveren.... Lenke til kommentar
Xint Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 virker som grimbatol er ofte offline og stap full, sett på forumet der at folk klager en del på den serveren.... Outland, så kan jeg og Krattlusker ganke deg. Lenke til kommentar
jlek Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Men om jeg må si en vil jeg tro Grim'Batol er det nærmeste du kommer en voksen server. Jeg håper du tuller nå? Av alle servere jeg har tilbrakt tid på er GB den desidert barnsligste av dem alle. Ta en titt på realmforumet for en liten smakebit. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Voksen i størrelse, tenker jeg han mente. Lenke til kommentar
Fedje Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Ikke rot deg borti Grim Batol. Er horde der og det suger. Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Gogog Ravencrest! Her er det horde-eting dagen lang! Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 hvordan er pve på serveren da? lett å få seg gruppe eller må det letes i 3 timer slik det er der jeg er nå? Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Draenor Gammel og god server med en (faktisk) god del veletablerte guilds og flinke spillere. Jeg har spilt der siden dag 1, og har trives med det. Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) hvordan er pve på serveren da? lett å få seg gruppe eller må det letes i 3 timer slik det er der jeg er nå? PvE på topp! 5-6 guilder på Alliancesiden som har clearet BT Enkelt å skaffe gruppe i low-level også Edit: Du er level 70 ja, så får legge til at det er lett å skaffe seg gruppe til alt. Ikke bare low-level instances.. Mange Karazhan/Gruul-, SSC/TK- og BT/Hyjal-guilder. + lett å skaffe gruppe til 70 normal/heroic instancer.. Damn, ble rot her... Men det er ferie liksom, ikke helt klar i hodet om dagen :| Endret 30. desember 2007 av Gautegutten Lenke til kommentar
NoFun Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Frostmane er et godt valg vil jeg si.. jeg er ihvertfall veldig fornøyd. Battlegroup: Misery minimalt med venting Lenke til kommentar
Makri Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Prøv Ragnaros, spiller der selv, og har gjort det i 2 år nå Lenke til kommentar
Xint Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Gogog Ravencrest!Her er det horde-eting dagen lang! Eneste som noensinne var bra med Ravencrest var Morfar som horde, og Morfar's night elf når han hadde guilden Morfars Little CowElf. Eller, nå er Clarity der, så det er enda håp for serveren. Lenke til kommentar
bjorns_1 Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Al Akir er en veldig bra server har jeg hørt. Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Gogog Ravencrest!Her er det horde-eting dagen lang! Eneste som noensinne var bra med Ravencrest var Morfar som horde, og Morfar's night elf når han hadde guilden Morfars Little CowElf. Eller, nå er Clarity der, så det er enda håp for serveren. Det er ikke det eneste som er bra her.. Mange voksne spillere her. Vi har (Hadde i alle fall) det beste 2v2 teamet i Cyclone-gruppen her også Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Ravencrest er ihvertfall en helt jævlig server å spille på som alliance. Full av danske kids Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) En del danske ja, men den er fortsatt flott Alliance siden er dårlig? Er jo her vi har alt det bra.. Hordene har bare Elysium og Semper Darnica Endret 31. desember 2007 av Gautegutten Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 På Grim Batol virker det som de fleste er kidz. i alle fall de fleste under 70 Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 På Grim Batol virker det som de fleste er kidz. i alle fall de fleste under 70 Så du spiller på Batol? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå