jorgenask Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Hei! Nettop kjøpt meg en bil hvor de små høyttalerene på dashbordet er ganske sprengt. Men finner ingen steder hvor de selger så små høyttalere. Noen som har tips ? tenkte å bruke samme størrelse for minst mulig arbeid. Lenke til kommentar
fhl Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Pioneer har et par 3,5": Alternativ 1 Alternativ 2 Frode Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 da hadde jeg faktisk satset på høytalere i hattehyllen istedenfor.... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Står det ingenting i dørene? Kun dei på 3"? Lenke til kommentar
jorgenask Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 joda .. det står en 5 tomms i hver dør nede ... disse skal og skiftes ut ... har funnet en del av disse størrelsene så det går bra.. Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Hei! Nettop kjøpt meg en bil hvor de små høyttalerene på dashbordet er ganske sprengt.Men finner ingen steder hvor de selger så små høyttalere. Noen som har tips ? tenkte å bruke samme størrelse for minst mulig arbeid. Polk 3.5" Coax RF 3" Coax Hertz 3.5" Soundstream 3.5" Er ganske mye å velge mellom. Ikke bare pioneer. Lenke til kommentar
IvoCaprino Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Da hadde jeg satset på å oppgradere de i døra med et komposett og satt diskantene på dashen kasnkje. Og koblet ut 3". Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Da hadde jeg satset på å oppgradere de i døra med et komposett og satt diskantene på dashen kasnkje. Og koblet ut 3". Jeg hadde satset på et 3-veis komponent sett. 6" eller 5" i døra, 4" i dash og diskant der det den passer best. Lenke til kommentar
IvoCaprino Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 jo sant nok. tenkte på om trådstarter ikke va veldig giret på allt for mye tilpassing. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå