Mrs.Riot Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Tenkte jeg kunne prøve å se hva jeg får som kritikk på noen av bildene mine som jeg har tatt med Digital kamera mitt. Det er et Nikon Coolpix 9 eller noe sånt tror jeg. Bildet er tatt i sommer. Kvaliteten er dessverre litt dårlig pga bildet ble mindre når jeg lastet det opp på hjemmesiden min. Lenke til kommentar
Coneunofax Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Det ser litt uklart ut, men hva annet kan man forvente med et kompakt-kamera. Med et speilrefleks ville det vært lurt å velge et fokuspunkt å prøve å følge fuglen med dette (selv om det kan være vanskelig). Bildet kunne vært litt bedre om du ikke var så høyt oppe. Fra siden med en bakgrunn kunne blitt spennende (og med uklar bakgrunn). Kanskje med noe i bakgrunnen for å gjøre det mer variert og. Om svart/hvitt var det rette valget er ikke lett å si. Lenke til kommentar
Mrs.Riot Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Nei, nå hadde jeg på S/H effekt når jeg så fuglen fløy forbi så var det bare å zoome inn å håpe på det beste. Men bilde er egentlig klarere i virkelig heten men den hjemmesiden altså. Kan prøve å legge det innpå nettby da. EDIT: Vet ikke om det ble noe bedre jeg da, men her kommer det i alle fall. DOBBEL EDIT: Nei og nei, dette ble jo det orginale bilder. jaja, har egentlig kuttet det til sånn at båtene ikke er med. Endret 30. desember 2007 av arcoiris Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Synes fuglen forsvinner inn i bakgrunnen her slik at jeg ikke får noe særlig å plassere blikket på. Bakgrunnen forstyrrer mye. fuglen skulle ha vært større og mer markant i bildet. Jeg synes ikke sorthvitt passet her. Endret 30. desember 2007 av stoners Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå