cmi Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Enkelt og greit spørmål. Kan denne kobles opp mot Nikon D200? Denne dvd spilleren Lenke til kommentar
Napoleon XIV Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Nei, fordi den ikke har USB inngang. Men f.eks Grundig har en spiller med både SD-kortleser og USB-inngang. Den har dessuten høyere skjermoppløsning enn de fleste andre bærbare DVD spillere. Jeg har testet Grundig spilleren med kamera, men veldig tregt var den til å vise bilder på det syns jeg absolutt. DVD-P 8600 PS: den spilleren du viser til kan ikke engang kobles til en TV. Den er er et typisk eksempel på at man får det man betaler for. (den andre koster fra 2000.-) Endret 30. desember 2007 av Napoleon XIV Lenke til kommentar
cmi Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 Vil ikke så slik type dvd spiller, denne kommer nok til og få endel juling, derfor vil jeg ha sånn man kan klappe igjen. Denne da? Vet ikke om denne har USB utgang jeg. DENNE Lenke til kommentar
Napoleon XIV Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Jo det står i de veldig sparsommelig oppgitte Spesifikasjoner at den kan vise JPEG filer og da antar jeg at den også kan kobles til kamera; eventuelt kan det være med innebygd SD kortleser. Men du kommer antagelig til å bli skuffet over hvor dårlig egnet den er til vise foto på. Dette fordi skjermen har for lav oppløsning. Den jeg linket til er såkalt høyoppløselig og likevel ble oppløsningen litt vel lav syns jeg. Men ta med deg kameraet ditt i butikken og koble kamera til spiller så ser du selv. Forsøk også å bla gjennombildene, det var nemlig akkurat der jeg opplevde at Grundig spilleren hadde sin svakhet. Lenke til kommentar
cmi Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 Dette var mer vrient en jeg trodde Lenke til kommentar
Napoleon XIV Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Dette var mer vrient en jeg trodde Her finnes en Test av bærbar DVD Mulig du kan bli litt klokere; forhåpentligvis..)) Lenke til kommentar
cmi Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Ingen som fører Audix i Norge eller?? Finner bare Euronics, men de stinker jo, har jo ikke ei nettside med varene sine engang. PS: du snakker om USB, trodde man bruke videokabelen til dette jeg (EG-100) Endret 31. desember 2007 av cmi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå