leedsunited Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Jeg har en Sony Ericsson K500i som synger på siste verset, så jeg trenger en ny. Har sett litt på Nokia 3500 Classic og Nokia 6085. Noen som har erfaringer med disse, eller andre alternativer? Her er kravene: Funksjoner: -Kalender: Ja, må være mulig å legge til enkle notater med alarm. -GPRS: Vet ikke (Må være mulig å bruke Opera Mini) -EDGE: Vet ikke (Må være mulig å bruke Opera Mini) -Email klient: Samme det Form: -Klapp, slide eller vanlig -Vekt: Samme det, men det må ikke være så stor. -"Støt/sprut/støv-sikker": Nei Skjerm: Fargeskjerm -Størrelse på skjerm. Samme det -Touchscreen: Nei Pris: Jeg har 1000 kr. Med abonnementsbinding: Nei Diverse: -Merke: Helst Nokia -Kamera: Ja, men det er ikke nødvenddig med noe megapixelopplegg. -Videokamera: Ja -Symbian: Samme det. -Infrarød port: Gjerne, men ikke et must -Blåtann (Bluetooth):Ja -Internminne: Samme det -Minnekort?: Ja -MP3: Helst -Radio: Ja - Mulighet for GPS: Nei - Instant Messenger [Tjenester alá MSN etc.]: Nei -Batterilevetid: Ikke viktig, men bør ikke være helt elendig heller. -Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag? SMS og ringing for det meste. Kamera, Video, Radio, MP3 og Opera Mini av og til. Endret 30. desember 2007 av leedsunited Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Ville gått for Nokia 3500 Classic. Mye telefon for pengene, og amobil.no gav den veldig god karakter. For å bruke den til MP3 spiller må du investere i et minnekort. Så regn et par hundre kroner i tilleg. Så har den radio. Og EDGE som gir greie hastigheter over alt. Skjermen er ikke så veldig bra, men duger helt greit. Så er designet ganske ok. Og tastene fikk skryt. Lykke til! Endret 30. desember 2007 av +Newborn+ Lenke til kommentar
leedsunited Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2007 Hjertelig takk for hjelpen. Da tror nok at jeg går for 3500 Classic da. Men det hadde vært kjekt å høre erfaringer fra folk som har kjøpt den før jeg kjøper den. Har den noen negative sider utenom skjermen for eksempel? Lenke til kommentar
HansU Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Jeg ville sett på Nokia 6233, jeg tror nok du kan finne et pent brukt eksemplar til en tusenlapp, i allefall om du har tid til å vente til den rette blir lagt ut til salgs på feks. finn.no! Lenke til kommentar
leedsunited Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2007 Har sett litt på den, men den blir for dyr og brukt gidder jeg ikke å kjøpe. Lenke til kommentar
leedsunited Skrevet 16. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2008 Har funnet ut at jeg har veldig lyst på klapptelefon. Er det noen klapptelefoner som oppfyller disse kravene? Kan kanskje legge på et par hundrelapper om nødvendig. Det går dessuten helt fint å kjøpe med abbonement hvis totalprisen blir billigere enn uten abbonement. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå