Gå til innhold

Minnekort til Samsung g800

CammiZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det må ikke være SanDisk, men det må være Micro-SD (eller Micro-SDHC på 4gb, men ikke 8). SanDisk er et merke, og ikke en type minnekort. Du kan ikke bruke Memorystick M2 minne, men om du ikke allerede har et slikt så er jo Micro-SD langt billigere uansett. Så sånn sett er det bare godt nytt. =)

Her finner du en haug med kompatible minnekort (NB: de på 8gb funker ikke, bare de på 4).

Ville forresten ikke kjøpt en G800 om du er ute etter en kameratelefon. De andre 5 megapiksel-mobilene tar bedre bilder. =)

Endret av Innos
Lenke til kommentar
Det må ikke være SanDisk, men det må være Micro-SD (eller Micro-SDHC på 4gb, men ikke 8). SanDisk er et merke, og ikke en type minnekort. Du kan ikke bruke Memorystick M2 minne, men om du ikke allerede har et slikt så er jo Micro-SD langt billigere uansett. Så sånn sett er det bare godt nytt. =)

Her finner du en haug med kompatible minnekort (NB: de på 8gb funker ikke, bare de på 4).

Ville forresten ikke kjøpt en G800 om du er ute etter en kameratelefon. De andre 5 megapiksel-mobilene tar bedre bilder. =)

Takk for linken :O)

Jeg kjøper den ikke bare pga kameraet.

Lenke til kommentar

Takk for linken :O) Men finnes det ikke SD kort med USB-adapter?

Endret av CamillaS
Lenke til kommentar

Takk for linken :O) Men finnes det ikke SD kort med USB-adapter?

Gir opp snart :O) Blir bare tull her.

Men se spørsmål over :O)

Lenke til kommentar

Nja, vil si det finnes bedre alternativer til G800 nesten uansett hva du skal bruke den til. Se bl.a Samsung G600, som i og for seg er samme telefonen i mindre/penere innpakning og til en lavere pris. Les testen på amobil og brukererfaringene (av G800) så forstår du hva jeg mener. =)

Funker heller ikke 6GB på denne mobilen da? Bare 4?
Bare 4 og under slik jeg har forstått det.
Lenke til kommentar
Nja, vil si det finnes bedre alternativer til G800 nesten uansett hva du skal bruke den til. Se bl.a Samsung G600, som i og for seg er samme telefonen i mindre/penere innpakning og til en lavere pris. Les testen på amobil og brukererfaringene (av G800) så forstår du hva jeg mener. =)

Funker heller ikke 6GB på denne mobilen da? Bare 4?
Bare 4 og under slik jeg har forstått det.

G600 er mindre, men jeg synes ikke den er penere :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...