Gå til innhold

Anbefale god hårspray med god hold?


Jarek

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bildet Siramp postet er en proffs hårspray. Du får kjøpt den på Hennes og Mauritz for ca 40 kr.

Den har veldig godt hold, men stivner fort så du må være sikker på at du vil ha håret slik.

Også må du være forsiktig med å ikke ta for mye på, da ender det med at håret føles som en hjelm.

Lenke til kommentar

Husk at det finnes ikke en hårspray som varer hele dagen. Tok en prat med frisøren min, og hun fortalte at uansett hvor dyrt merke du har, er det alltid en grense for hvor lenge den holder. Om du vil ha hold hele dagen kan det hjelpe med mousse i tillegg eller du kan ta hårsprayen med deg;)

Lenke til kommentar

Jeg er jente selv, og bruker jo litt hårspray som en "finish". Men uansett.

Det er greit at man kan ta med seg hårsprayen. Men da må man også passe på å spraye med måte.

Er SÅ lei av jenter på skolen som røyklegger hele gangen når de sprayer håret sitt bare for å få det til å stå rett opp. :no:

Endret av SSGXD
Lenke til kommentar
Jeg er jente selv, og bruker jo litt hårspray som en "finish". Men uansett.

Det er greit at man kan ta med seg hårsprayen. Men da må man også passe på å spraye med måte.

Er SÅ lei av jenter på skolen som røyklegger hele gangen når de sprayer håret sitt bare for å få det til å stå rett opp. :no:

 

Kjenner til den der selvom jeg er gutt :p

 

Dem sprayer jo så mye og! :roll::no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...