Gå til innhold

erfaringer fra karmaloop.com?


dTd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

God service og rask levering.

 

Jeg og broren min har bestilt derfra ved et par anledninger.

Når han trengte hjelp med noe størrelser og sånn fikk han svar og god hjelp nesten

med en gang. En annen gang skulle han bestille noen sko tror jeg, og da det viste seg at

dem ikke hadde det paret han ville ha inne, fikk han 25% avslag på hvilke som helst andre sko han kunne tenkt seg :p

 

Alt i alt, bare gode erfaringer.

Endret av Ceba
Lenke til kommentar
Har ikke bestillt derfra, men det virker som en bra og seriøs side. Kommer muligens til å bestille noe der selv.

 

ja fikk samme intrykk nemmlig,, selv om det var litt rotete på siden,, noen jakker lå under gensere ol, men men,

 

et raskt spm, noen her inne sa at det ikke er toll på klær, men på toll.no så står det at klær er tollpliktige?

altså jeg må betale 25% av varekostnadene+frakt og 10,7 % av varekostnadene+frakt ?

Lenke til kommentar

okei,, takk for svarene, et raskt spm til her ;P

 

 

er det trygt å fylle ut disse feltene om jeg vil betale med visa(se bildet)? og hva er name of cc? (postbanken, dnbnor, ol?) mener jeg har hørt at folk kan gjøre noe med kontoen din eller noe slikt viss de har kontonr og datoen når kortet går ut eller noe slikt, stemmer det? men denne butikken virker seriøs så jeg vil nok tro jeg stoler på den, eller? ;p

 

post-38549-1199122727_thumb.jpg

Endret av ClaW64
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...