Marzo Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Tenkte lage en tråd for morsomme fotorelaterte bilder. Legger ut noen her Lenke til kommentar
avo Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Kjenner meg igjen på bilde nr 2 ;-) Ikke uvanlig på fotosafari med gutta boys, skjønt det pleier å være med en og annen flaske med cognac også.... Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Nydelig bokeh på det siste bildet! Lenke til kommentar
Marzo Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 Hadde ikke tenkt å stå for alle innslagene her selv da, men har noen flere: Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Det øverste i trådstarters andre post her så dyrt ut! hehe Endel gode bilder som får en til å trekke på smilebåndene ja. Skal se om jeg kommer over noe som kan postes/linkes til også. Endret 4. januar 2008 av Zimon Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Edit: Fungerer bildene? Endret 4. januar 2008 av Hille Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Edit: Fungerer bildene?Jepp, de fungerer utmerket, til min store fornøyelse Lenke til kommentar
eitp Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Her var det mange morsomme bilder. De fleste tror jeg jeg har sett tidligere. Jeg likte godt de to bildene der først alle tar bilde for så på neste bilde å beundre resultatene på lcd-skjermen bakpå! Det kalles "Chimping" - og kommer av, som de fleste her sikkert vet siden de selv har gjort det - at når en har tatt noen vellykka bilder (ut fra lcd-skjermen i alle fall) lager en lyder som "O-o-o-o!!" og viser det til dem som står like ved -altså en oppfører seg som en sjimpanse! Her er et bilde jeg synes er morsomt og småsøtt, men det er sikkert mest fordi jeg har tatt det selv. Det er min da 5 år gamle datter som er med faren på fotosafari i parken. Todda Endret 4. januar 2008 av eitp Lenke til kommentar
Itw Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Bra tråd, mye morro her:) Mine innlegg! Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Ha, ha. Likte 70-200'en med flammedekor på solblenderen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå