Per_Oskar Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Hey. Jeg skal legge over filmer fra kameraet mitt til PCen min. Jeg skal bruke S-videokabel og trenger ett program for å overføre filene! Jeg har prøvd Pinnacle Studio og det funket en stund men det klikka etterhvert. Så jeg trenger ett program lignende Pinnacle Studio. (Redigering er ikke nødvendig) Har dere noen forslag til program? Programmet må helst være gratis. Tusen takk for hjelp Endret 30. desember 2007 av Per_Oskar Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Pinnacle Studio er lang fra gratis, kanskje derfor det sluttet å funke? Windows MovieMaker følger med maskinen (forutsatt at du har Windows) og er helt gratis. Lenke til kommentar
Per_Oskar Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 Joda jeg har kjøpt pinnacle studio for 4 år siden (og jeg kan bekrefte at det ikke var gratis). Windows movie maker skal jeg prøve;) Lenke til kommentar
Per_Oskar Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 hmm Windows Movie maker funker ikke. Har dere forslag til andre programmmer? (ja jeg har windows ) Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Vel, når det "ikke funker" i Pinnacle eller MovieMaker så behøver vi litt bedre beskrivelser av problemet. Hva er det som "ikke funker"? Får du noen feilmeldinger? Lenke til kommentar
Aqualong Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Hva slags kamera er dette siden du skal bruke S-video? Er det ikke et DV-kamera? Tror kanskje Moviemaker har problem med annet enn DV / Firewire, men vet ikke sikkert, jeg har ikke prøvd. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Hvordan skal du klare å "overføre" med en S-Video kabel? .. Freebird!... Endret 31. desember 2007 av Slettet+oiasdf79 Lenke til kommentar
Per_Oskar Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Jeg har løst problemet midlertidig. (Det gikk jo an å "overføre" video med S.video kabel med pinnacle) Det er ikke DV kamera, nei. Takk for all hjelp! Endret 31. desember 2007 av Per_Oskar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå