simmiz Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Jeg elsker filmer med mutanter, så jeg lurte på om dere hviste om noen mutantfilmer eller serier? Jeg vet om: X-men filmene Heroes serien Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 4400 er å anbefale. Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Dark Angel med Jessica Alba i hovedrollen. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Spørs hva du mener med "mutanter". Om du mener superhelter bør du glede deg til "Justice League of America". Om du mener "mutanter" som i misformede mennesker med supermenneskelige krefter kan du jo se The Toxic Avenger 1 og 2. Kort sagt blir en fyr (Melvin) mobbet av bøller, ramler ut gjennom et vindu i andre etasje og faller med hodet først i en tønne med radioaktig avfall. Dette gjør at han muterer til en svært sterk menneskelignende skapning. Dette igjen gjør at han endelig kan ta hevn over de som mobbet ham og alle andre kriminelle, noe han gjør på svært brutalt vis. La oss bare si dette ikke akkurat er filmer som passer for barn... Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Regner med The fly kan regnes som dette? I allefall en meget god "skrekk"film Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Teenage Mutant Ninja Turtles Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 I Am Legend er en fin film Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Kyle XY er en serie som kanskje faller innunder det du ser etter. However, jeg fikk med meg en episode av dette på zebra i går og må si det var heller svakt. Skuespillere og filming synes jeg har et lite amatørpreg. Men her ser det ut til at det er mange som liker serien: https://www.diskusjon.no/?showtopic=601280 Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 hvis det er grøss du ønsker: Wrong turn The descent the hills have eyes 1 the hills have eyes 2 Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Du har jo miniserien "V". Drit bra! Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Litt gamle men.... The Toxic Avenger serien Class of Nuke 'Em High Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå