VgRD Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Helt enig i at cod4 har best grafikk. Klart trynet til negern i crysis er rått, men det holder bare ikke. Hele verdenen i crysis ga meg bare ett bare "shit" opplevelser men det virker så fryktelig dødt i forhold til cod4 der det vrimler over av mennesker og eksplosjoner. Crysis har noen imponerende omgivelser ved førstre blikk men ser man nærmere etter ser det egentlig ikke så br ut:D mennå fyll!!! Lenke til kommentar
MrL Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Må si at CoD 4 ikke ser så ille ut på bildet, men i live versjon leverer det ikke. Graffikken virker alt for daff og kjedelig, og eksplosjonene ser nærmest firkanta ut. Midt på dagen i Crysis ser kanskje ikke så spennende ut, men så har vi de øyeblikkene i solnedgang som pisser på alle stemninger et spill har hatt hittil. Hvis det enten skal være Crysis eller CoD 4 som nærmer seg fotorealisme, er det ihvertfall ikke CoD 4. Det er ikke et jævla øyeblikk i CoD 4 som har føltes "ekte", mens i Crysis har det vært titalls. Når det kommer til detaljer leverer Crysis abselutt. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 GT gutta er jammen bra kåt på CoD 4. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Må si at CoD 4 ikke ser så ille ut på bildet, men i live versjon leverer det ikke. Graffikken virker alt for daff og kjedelig, og eksplosjonene ser nærmest firkanta ut. Øhh. javel. Kunne du utdype hvordan en eksplosjon ser firkanta ut? Angående Beste Grafikk. Så er jeg faktisk enig med deg MrLg. Det blir for dumt. Og jeg er veldig glad i COD 4 sin grafikk. Cod 4 er nydelig, men det sier seg selv at Crysis skal vinne denne, selv om kun 1 av 10 får spille det på high. Endret 31. desember 2007 av Villanden Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2007 Må si at CoD 4 ikke ser så ille ut på bildet, men i live versjon leverer det ikke. Graffikken virker alt for daff og kjedelig, og eksplosjonene ser nærmest firkanta ut. Midt på dagen i Crysis ser kanskje ikke så spennende ut, men så har vi de øyeblikkene i solnedgang som pisser på alle stemninger et spill har hatt hittil. Hvis det enten skal være Crysis eller CoD 4 som nærmer seg fotorealisme, er det ihvertfall ikke CoD 4. Det er ikke et jævla øyeblikk i CoD 4 som har føltes "ekte", mens i Crysis har det vært titalls. Når det kommer til detaljer leverer Crysis abselutt. Så den pcen du har er bedre flyt enn Avean sin pc, ser på kravene att din pc er langt bak avean sin Da lyger du MrLg, bare innse att Crysis er ikke så bra spill Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Jeg må si jeg mistet mye respekt for GT nå..! Har aldri trodd at de var X360 fanboys, men nå... På "Best PS3 game" har de bare én PS3 exclusive, og det er Ratchet and Clank. Hvor ble det av Uncharted og Warhawk? At ikke en av de vant, er rart, men det er jo min mening, men at ingen av de i det hele tatt ble nominert synes jeg er idiotisk! Spessielt med tanke på at Oblivion ble satt foran (Ja, det er sikkert bra, men det kom ut på X360 i fjor...). Og det er litt rart at selv om Orange Box vant på "Best PC game" så vant CoD4 på "Best PS3 Game"... Er så utrolig skuffet over GT... Når det gjelder graffikken synes jeg Crysis burde vinne. Ja, kanskje lagger det hvis du kjører på Very High, men Selv på High er jo graffikken utrolig. Jeg for min del synes den var like bra som CoD4 sin på Medium... Og i tillegg er jo fysikken helt utrolig... Endret 31. desember 2007 av Karlson Lenke til kommentar
P1ay Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Man kan trygt si at de i alle fall virket veldig anti-ps3 i disse kåringene. Eksempler: - Overså Warhawk og Uncharted i alle kåringene. - Bemerket til Oblivion at dette selvsagt er gammelt nytt for Xbox. - Bemerket til Orange Box at PS3-versjonen var svakere enn Xbox. - Nominerte Heavenly Sword til årets skuffelse. Dette er et meget bra spill, som gjerne kunne vunnet kategorien beste story etter min mening (det var selvsagt ikke nominert, noe bla.a Kane & Lynch var). Har imidlertid inntrykk av at de elsker 1st person shooters, og da er vel Xbox en maskin man bør like. Wii-kåringene var jeg imidlertid 100% enig i. Både nominasjon og vinnere. Lenke til kommentar
P1ay Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Når det gjelder beste grafikk, går det vel ikke bare på hva som er teknisk mest imponerende, men også litt på design og variasjon... Har verken spilt CoD4 eller Crysis, men har et lite inntrykk av at sistnevnte har et noe kjedeligere design... (Men tar selvsagt et stort forbehold her) Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Slik som jeg ser det, og jeg har lovet unnkyldning til MrLg hvis jeg endrer mening etter nyinnkjøpt skjermkort. Jeg kjørte Crysis på medium, og jeg vil fjerne alle slags cod4fanboy relasjoner her, der så stygt ut. Jeg sier ikke dette for å rakke ned på Crysis på grunn av favorisering her, men det var noe med gresset og stemningen som ikke passet. Vanskelig å forklare, men i sammenligning med COD 4 der jeg kjører nesten alt på fullt , sett bort i fra AA, så ser det "jævlig ut". Kan forklare det med å si at hvis en liten del av øynene dine forsterker fargen lilla mens resten ser bra ut. Det ser bra ut, men det er noe kritisk som mangler. Det lille ekstra. Det er som å se en overdreven realisering av virkeligheten der fargene er forsterket til en grad der det er umulig å se på det og ikke miste matlysten. Jeg er ingen fanboy, det er bare mine tanker som får utløp her (ja jeg er full). Som nevnt en annen gang så spår jeg at meningen min vil skifte etter innkjøp av nytt skjermkort til sommeren (kanskje før). Crysis har beste grafikk. Bare synd det ser ut som en syrerus på medium. Just my two cents. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Herregud, dette Crysis vs COD4 begynner å bli dritt kjedelig å lese om hele veien. Dere "fanboys" tar over temaer og ødlegger dem. Det er som Mac vs PC galskapen. DET ER ET SPILL! Noen liker Crysis og noen COD4. Det er tulleter å krangle eller legger frem argumenter. Du kan ikke vende over en person som har bestemt seg for hva de liker best. Du kan ikke sammenligne et spill som under utviklig har hatt grafikk som det VIKTIGSTE. Vi vet at Crysis har best visuelt. Personlig liker jeg begge for det de er. Endret 1. januar 2008 av AvidGamer Lenke til kommentar
MrL Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Så den pcen du har er bedre flyt enn Avean sin pc, ser på kravene att din pc er langt bak avean sinDa lyger du MrLg, bare innse att Crysis er ikke så bra spill Haha, pc min er nok ikke like bra, men med litt ekstrem overclocking greier den å kjøre Crysis greit på Very High. Øhh. javel. Kunne du utdype hvordan en eksplosjon ser firkanta ut? Vel firkanta var litt feil ord når det gjelder eksposjonene kanskje, men stemmer litt når det gjelder røyken. Alt ser ut som det ligger "lag for lag", og det ser ganske flatt ut, og ikke like runde og fine som Crysis sine. Litt vanskelig å forklare men, se f.eks på dette bildet: Røyken er uglete og ikke pen rett og slett, sammenlignet med Crysis sin runde røyk: Dette kan ikke bare heller sees på bilde, men må nesten oppleves også for å se hvordan den beveger seg. Og når det kommer til eksplosjoner, får du ikke sånne "realistiske" eksplosjoner som denne i CoD 4. Angående Beste Grafikk. Så er jeg faktisk enig med deg MrLg. Det blir for dumt. Og jeg er veldig glad i COD 4 sin grafikk. Cod 4 er nydelig, men det sier seg selv at Crysis skal vinne denne, selv om kun 1 av 10 får spille det på high. Bra Slik som jeg ser det, og jeg har lovet unnkyldning til MrLg hvis jeg endrer mening etter nyinnkjøpt skjermkort. Jeg kjørte Crysis på medium, og jeg vil fjerne alle slags cod4fanboy relasjoner her, der så stygt ut. Jeg sier ikke dette for å rakke ned på Crysis på grunn av favorisering her, men det var noe med gresset og stemningen som ikke passet. Nå spørs det om resten av pcen din er bra nok til å få alt på minimum high da. Er enig med deg, stemningen suger på medium, men forskjellen fra meduim til high eller very high er ganske stor. se f.eks her: Medium: Very High: Stemningen blir jo noe helt annet, og gameplayet oppleves helt annerledes etter min mening. Så for håpe du ikke blir skuffet Endret 1. januar 2008 av MrLG Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Oj! Forskjellen var jo svær på Medium og High. Og nå som jeg tenker på det, så er røyken etter RPG'ene bare 5-6 flate, grå streker som er satt i en "stjerneformasjon" omtrent som et *-tegn. Eksplosjonene etter granater og sånn er ikke direkte dårlige, men jeg synes de blir for grå, er liksom bare masse røyk og såvidt noe flammer... Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Så nettopp GOTY kåringen til GT, og ingen av spillene var mulig å spille på PS3, kun et av dem var mulig å spille på PC. CoD4 og Crysis ble ikke nominert(Halo3 ble satt foran!) Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Likte ikke denne kåringen. Synes Uncharted lett burde få årets PS3 spill. Og det er tydelig at PC har blitt totalt ignorert i denne kåringen... Hvorfor i huleste ble ikke "the Witcher" nominert til årets story??? Det burde vunnet denne prisen spør du meg, spesielt når GT bruker halve videoanmeldelsen av spillet på å skryte av den revolusjonerende gode storyen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-UUbruw Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Er bare glad for at Super Mario Galaxy ble "Game of the year" jeg Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Er bare glad for at Super Mario Galaxy ble "Game of the year" jeg Litt teit at de har bilde av Mario på "Game of the Year" knappen da. Fjernet liksom spenningen litt da. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Hvor/når kommer den offisielle GOTY kåring0en, om noe sånt finnes? Lenke til kommentar
Otowi Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Men GT da, hvor ble det av Uncharted?? Det er jo et utrolig bra spill, og burde vært en "nominee" etter mitt syn da, for beste PS 3 spill... Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Synes GOTY kåringen til GT gjorde noen snodige valg: Most disappointing game: Assassins Creed nominert. Best FPS: Halo 3 vinner. Best multiplayer game: Warhawk ikke nominert. Best graphics: Crysis ikke vurdert pga høye hw forutsetninger, og cod4 vinner. Best PS3 game: Uncharted ikke nominert. Best 360 game: Halo 3 vinner. Best puzzle: Portal ikke nominert. ...7 x wtf i min bok. Endret 2. januar 2008 av Snerk Lenke til kommentar
Narsha Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Jeg holder meg vanligvis til å skrive i delforumet om butikker, men tenkte å droppe en cent eller to. Når man ser "årets grafikk", tenker man selvfølgelig at det spillet med den beste grafikken burde vinne. Det er i år Crysis, hvis du er en så seriøs PC gamer at du kan kjøre det på high/very high. Ja greit. Samtidig er det noe annet som har innvirkning på som innebefattes med "årets grafikk", og ettersom kåringen ikke har deler som "årets design", detter dette under "årets grafikk", ettersom det (som nevnt tidligere) er en kåring i hvilket spill som har vært det visuelt beste. Og da handler det ikke lenger KUN om skarpheten i grafikken, men også hvordan det flyter (for at det skal være en behagelig visuell opplevelse) og designet op verdenen du beveger deg i. Jeg har for lenge siden gitt opp håpet om at alle skal være enige med meg, men hadde det vært tilfellet hadde Bioshock vunnet den prisen, nettopp på grunn av designet. Spillet ser veldig bra ut (om ikke Crysis på Very High bra OMG nei! /cry), og stemningen spillet skaper gjennom designet på The Rapture er det langt mellom i spill bransjen! Men ellers kan jeg forstå fascinasjonen ovenfor både Crysis og CoD4. Crysis har skapt noe av det vakreste som er fremstilt på en skjerm (selv om jeg personlig følte det var det eneste nye ordentlig innovative det gjorde), noe som får mennesker til å (i den grad det er mulig) høylytt stå på barrikadene og skrve side opp og side ned npr det ikke vinner prisen for sitt sterkeste kort. Call of Duty 4 derimot, har for første gang gitt meg følelsen av å være i en krigssone, og hvor sykt dette enn høres ut, hadde jeg det utrolig fett der. Når både designet og det grafiske (godt hjulpet av lyd, selvfølgelig) klarer å få meg til å føle jeg faktisk gjør noe litt viktigere enn å spille et TV-spill, er det imponerende. Denne diskusjonen har nok stagnert, men jeg følte for å slenge på dette, ettersom... Ja, jeg kjeder meg litt i RL for å være helt ærlig. Men fortsatt! Edit: Ja faen, hvor ble det av Portal? Årets kanskje beste spill uansett sjanger (aarrgh at det var så kort!), og ser det ikke nevnt! Legger det nok under Orange Box... Endret 2. januar 2008 av mauricio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå