Gå til innhold

Gametrailers sine kåringer innen spillåret 2007!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-97590

Har no lest igjennom heile tråden.

Meiner forsatt det samme.

Heilt enig med MRLG, Crysis har bedre grafikk.

CoD4 har bedre flyt, men ikkje like bra grafikk. Joda, CoD4 hadde kanskje bedre gameplay og var mer spennende, fantastisk onlinedel. Jada, CoD4 var egentlig det beste siden hjulet.

Men det som var i kåringen var grafikken, ikkje flyt, eller gameplay. Crysis har heilt klart bedre grafikk enn CoD4, er masse meir fotorealistisk enn CoD4. Crysis ser bedre ut på maks grafikk, enn det CoD4 gjør.

Lenke til kommentar
Og der mistet gametrailers all min respekt. "Vi nominerer ikke Crysis fordi det ikke kjører smooth nok", og etterpå kårer et stygt spill (i forhold) som CoD 4 til årets graffikk!? WTF!? :nei: Nei dette var helt latterlig, det er ihvertfall en ting ingen andre spill kan måle seg med når det gjelder Crysis, og det er graffikk. Å kåre hvilket som helst spill annet enn Crysis til denne tittelen, er det mest latterlige jeg har sett på lenge. :thumbdown:

Tror du att din pc kjører det smooth, det tviler jeg på, tror spillsider sitter med det beste av det beste og fortsatt sliter med spillet og flyten i spillet

Men Cod4 er konstant 60 fps, sikkert det som gjør det får best graphics overall ;)

Smooth eller ikke smooth har ingenting å si på hvordan det ser ut, så lenge det ikke er ekstrem lagg. CoD kan godt få en pris på "smootheste" spillet, men det var ikke det som kåres her, det er graffikken, og der burde ikke CoD ha en sjangs mot Crysis.

Det grafiske. Det du ser. De sanseinntrykkene du tar inn via øynene. "Best Graphics" het vel kategorien. Her inngår alt som har med det grafiske. Det artistiske, framerate og alt som polygoner og shaders. Crysis har vel av disse bare polygoner og shaders. Jeg kan være med på at Crysis skulle vunnet den hypotetiske kategorien "Best Pixels and Shaders".

Lenke til kommentar
Det grafiske. Det du ser. De sanseinntrykkene du tar inn via øynene. "Best Graphics" het vel kategorien. Her inngår alt som har med det grafiske. Det artistiske, framerate og alt som polygoner og shaders. Crysis har vel av disse bare polygoner og shaders. Jeg kan være med på at Crysis skulle vunnet den hypotetiske kategorien "Best Pixels and Shaders".

Jeg synes Crysis har begge deler, og syntes det var utrolig klebbete av GT å ikke finne maskinvare som kunne kjøre Crysis stabilt når GT-brukere klarer å kjøre Crysis mens de tar opp film i Fraps.

Synes COD4 ser litt små-grått og kjedelig ut. Halo 3 ser bra ut. Fargesprakende og diverse. :p

Lenke til kommentar
Er enig i cod4 som beste til ps3, dette pga den uendelig varende MP delen, grunnen til at uncharted tross en fantastisk SP del ikke er med er sikkert pga det ikke finnes MP i spillet og at man bare spiller det gjennom en gang...

Om et spill har online del eller ikke skal telle får jo samtlige singleplayer spill et annet vurderingsgrunnlag, og skal dette telle bør det etter min mening komme beste ps3/360 singleplayerspill og et eget beste onlinespill.

Lenke til kommentar

Synes kåringene bar veldig preg av at de er storfan av 1st person shooters. En spillsjanger jeg hater.

Forøvrig virker det som at de har glemt at Uncharted eksisterer. Dette da de blant annet ikke nominerer det til årets PS3 spill, eller årets story (noe Kane & Lynch ble). Uncharted er for meg årets nest beste spill, bak Mario Galaxy.

Synes heller ikke at Heavenly Sword var noen skuffelse. Synes dette var svært bra. Virker som mange forventet et God of War, men det er jo mer et vanlig hack'n slash spill (noe jeg liker)...

Lenke til kommentar
Når pcer idag sliter med crysis, hvordan blir crysis 2? da trenger du en enda heftigere hardware

Er faktisk enig i avean att COD4 er det flotteste som er blitt vist iår

Flyt framfor grafikk

Jeg har spilt gjennom Crysis og ganske mye av CoD 4, og det er to helt forskjellige spill når det gjelder graffikk. Kåringen gikk ut på grafikk, ikke flyt eller steming or what so ever. Og jeg kan faktisk spille Crysis på Very High med brukbar FPS, og jeg kan si såpass at CoD 4 er drit stygt i forhold. Skjønner heller ikke at noen i det hele tatt kan påstå at CoD 4 ser penere ut, begynner å lure om dere har snusk på øya eller no. Tror det er heller ingen andre spill magasiner som har kåret årets graffikk til noe annet enn Crysis heller, borsett fra gametrailers.

Galaxy ble og forresten game of the year hos gamespot, gameplay ovenfor grafikk.

Hos meg og er Galaxy tha number 1 this year.

Og på gamerankings ligger det på andre plass of all time mens crysis ligger på 140plass of all time stoooor forskjell!

Vel på gamespot er det vel brukerne som velger årets spill, og da er det ikke rart at det ikke blir Crysis med tanke på hvor mange som "har råd" til å spille det fullt ut. Hadde alle i verden hatt en bra nok PC, kunne kanskje avstemningen blitt annerledes. Ikke alle har råd til det beste, og derfor baserer de stemmene på hva de har prøvd. Egentlig kan man jo si at Crysis egner seg best for de med bra pc, akkurat som en ferrari egner seg for de som er rike.

Selve editorene der inne ga Galaxy game of the year da...

Det må jo stemme siden spillet er helt fantastisk da

Noe som Crysis ikke er!

Spillet har alt for mye mangler i selve storyen osv, etter jungelen så er det gørr kjedeligt, samme skjedde med FarCry, gørr etter jungelen!

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

Crysis:

Enormt bra motor med heftige store omgivelser, men veldig mye virker "generert" og kjedelig. Føler detaljnivået på generelle ting er dårligere enn i Call of Duty 4.

crysis.jpg

Call of Duty 4:

Første spillet jeg må nesten si vi er nærme fotorealisme, slik grafikk blandet med animasjoner som er motion captured er helt fantastisk. Fienden beveger seg som en ekte person. Bare ta en titt på lyseffektene på hjelpemene på screenshottet her, det er så ufattelig bra laget.

call-of-duty-4_05.jpg

For all del jeg digger begge spillene men Crysis har jeg helt glemt til de slipper en patch som gir meg bedre ytelse. Jeg har 30 fps med en maskin til over 20 000. 8800 Ultra, 4Gb minne og Quad 3.0Ghz. Det er MEGET dårlig. Spillet skal ikke være SÅ krevende.

Crysis har enorme maps men ta en titt på Call of Duty 4, sjekk alt av detaljene i bakgrunnen. Altså her har du en levende by med masse effekter. I Crysis har du en fantastisk øy men den virker død, er jo knapt noen dyr blant alle milene med vegetasjon >_<

Endret av Avean
Lenke til kommentar

Ja, med andre ord er det ikke bare antall polygoner osv. som avgjør hvor bra grafikk et spill har, men også (selvfølgelig) det artistiske og hva en "gjør" med spillverdenen.

Cod 4 ser også mer realistisk ut fra det perspektivet i en bysetting, og vica versa.

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...