Gå til innhold

Gametrailers sine kåringer innen spillåret 2007!

Anbefalte innlegg

http://www.gametrailers.com/game/5931.html

Spillåret er snart omme og dem fleste sidene krangler og diskuterer hva som blir årets spill osv....

Jeg håper det blir Super Mario Galaxy, men SMG får sterk konkurranse av Bioshock, Halo 3, Mass Effect, Call Of Duty 4, Uncharted osv...

Jeg stoler faktisk ganske mye på gametrailers, dem sier hva som er bra med spillene og sine mangler osv...

Dem tar for seg disse

Best First Person Shooter:

Best Graphics:

Most Disappointing Game:

Best Music and Rhythm Game:

Best Third Person Shooter

Best Story

Most Innovative Game

Best Sports Game

Og sikkert mer senere etterhvert som dem legger ut

Det er bare til å se filmene og si om det spillet fortjener den awarden eller ikke.

Jeg lo litt av det dem sa om Crysis på Best Graphics, og det er til dere som sier det ikke lagger på Crysis, dere lyger rett og slett... Litt latterligt å si "nei det lagger ikke på min 10000kronerspc", så er det bevist motsatt att ingen pcer idag takler spillet optimalt

Er enig i vinneren av Best Graphics! :)

Men jeg har vanskeligt å velge hva jeg synes er det beste fps spillet iår siden det er kommet ganske mangen av dem, enten Bioshock, Halo 3 og Call Of Duty 4

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og der mistet gametrailers all min respekt. "Vi nominerer ikke Crysis fordi det ikke kjører smooth nok", og etterpå kårer et stygt spill (i forhold) som CoD 4 til årets graffikk!? WTF!? :nei: Nei dette var helt latterlig, det er ihvertfall en ting ingen andre spill kan måle seg med når det gjelder Crysis, og det er graffikk. Å kåre hvilket som helst spill annet enn Crysis til denne tittelen, er det mest latterlige jeg har sett på lenge. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Eg er enig med gametrailers når det gjelder valg av beste grafikk...

eg kan prøve meg på eit eksempel..

hva om det skulle kårest verdens beste vann, det beste vannet fantes i en luftlomme 3 kilometer nedi havet. Ville folk ha vorte henrykt over det..? forferdelig dårleg eksempel men poenge er att et fåtall kan oppleve full Crysis grafikk. Ja du kan oppleve den.. 20k over bordet takk!

COD4 var eit godt valg ..:)

Lenke til kommentar
Gjest member-97590

hva om det skulle kårest verdens beste vann, det beste vannet fantes i en luftlomme 3 kilometer nedi havet. Ville folk ha vorte henrykt over det..? forferdelig dårleg eksempel men poenge er att et fåtall kan oppleve full Crysis grafikk. Ja du kan oppleve den.. 20k over bordet takk!

Joda, men Crysis har jo forsatt best grafikk?

Så det skal ikkje kåres til det med beste grafikk, fordi han som testa det, ikkje hadde god nok pc til å få god grafikk i tilleg til ytelse?

Syns det blir feil. For Crysis har jo forsatt best grafikk selv om ikkje alle klarer å kjøre det.

Lenke til kommentar

Joda, men Crysis har jo forsatt best grafikk?

Så det skal ikkje kåres til det med beste grafikk, fordi han som testa det, ikkje hadde god nok pc til å få god grafikk i tilleg til ytelse?

Syns det blir feil. For Crysis har jo forsatt best grafikk selv om ikkje alle klarer å kjøre det.

Dem hadde jo oppgradert i 1 uke med nye skjermkort, dobble og tripple til ingen nytte.

Da kan jo dem si det, men så er ikke Crysis mest ettertrakkdede spillet dette året, ser ut som Super Mario Galaxy får GOTY overalt, gamespot, spillmagasinet osv :D

Artistiske grafikken er like viktig så teknisk grafikk vil jeg si...

Lenke til kommentar
Og der mistet gametrailers all min respekt. "Vi nominerer ikke Crysis fordi det ikke kjører smooth nok", og etterpå kårer et stygt spill (i forhold) som CoD 4 til årets graffikk!? WTF!? :nei: Nei dette var helt latterlig, det er ihvertfall en ting ingen andre spill kan måle seg med når det gjelder Crysis, og det er graffikk. Å kåre hvilket som helst spill annet enn Crysis til denne tittelen, er det mest latterlige jeg har sett på lenge. :thumbdown:

Tror du att din pc kjører det smooth, det tviler jeg på, tror spillsider sitter med det beste av det beste og fortsatt sliter med spillet og flyten i spillet

Men Cod4 er konstant 60 fps, sikkert det som gjør det får best graphics overall ;)

Lenke til kommentar

Tror du att din pc kjører det smooth, det tviler jeg på, tror spillsider sitter med det beste av det beste og fortsatt sliter med spillet og flyten i spillet

Men Cod4 er konstant 60 fps, sikkert det som gjør det får best graphics overall ;)

Smooth eller ikke smooth har ingenting å si på hvordan det ser ut, så lenge det ikke er ekstrem lagg. CoD kan godt få en pris på "smootheste" spillet, men det var ikke det som kåres her, det er graffikken, og der burde ikke CoD ha en sjangs mot Crysis.

Lenke til kommentar
Crysis har årets grafikk, det er det beste jeg har sett innen PC grafikk period. CoD 4 kan ikke måle seg her. Lyseffektene og shadinga på folket ser helt ekte ut, hvor mange fikk ikke sjokk på første missionet ? Som å se en film til tider.

Nå ble det riktig :p Vet ikke om du faktisk mente det du sa, eller skrev feil, men ingen spill kan måle seg med åpningscenen i Crysis ihvertfall, var nærmest fotorealistisk :love: (Cod 4 er en skam i forhold)

Endret av MrLG
Lenke til kommentar
Crysis har årets grafikk, det er det beste jeg har sett innen PC grafikk period. CoD 4 kan ikke måle seg her. Lyseffektene og shadinga på folket ser helt ekte ut, hvor mange fikk ikke sjokk på første missionet ? Som å se en film til tider.

Nå ble det riktig :p Vet ikke om du faktisk mente det du sa, eller skrev feil, men ingen spill kan måle seg med åpningscenen i Crysis ihvertfall, var nærmest fotorealistisk :love: (Cod 4 er en skam i forhold)

Når pcer idag sliter med crysis, hvordan blir crysis 2? da trenger du en enda heftigere hardware

Er faktisk enig i avean att COD4 er det flotteste som er blitt vist iår

Flyt framfor grafikk

Crysis er sikkert ett bra spill, men dem fleste jeg snakker med sier de "når jeg spiller spillet så vil jeg bli ferdig med det" da er det nok siste halvdel som suger i Crysis

Galaxy ble og forresten game of the year hos gamespot, gameplay ovenfor grafikk.

Hos meg og er Galaxy tha number 1 this year.

Og på gamerankings ligger det på andre plass of all time mens crysis ligger på 140plass of all time stoooor forskjell!

Lenke til kommentar
Når pcer idag sliter med crysis, hvordan blir crysis 2? da trenger du en enda heftigere hardware

Er faktisk enig i avean att COD4 er det flotteste som er blitt vist iår

Flyt framfor grafikk

Jeg har spilt gjennom Crysis og ganske mye av CoD 4, og det er to helt forskjellige spill når det gjelder graffikk. Kåringen gikk ut på grafikk, ikke flyt eller steming or what so ever. Og jeg kan faktisk spille Crysis på Very High med brukbar FPS, og jeg kan si såpass at CoD 4 er drit stygt i forhold. Skjønner heller ikke at noen i det hele tatt kan påstå at CoD 4 ser penere ut, begynner å lure om dere har snusk på øya eller no. Tror det er heller ingen andre spill magasiner som har kåret årets graffikk til noe annet enn Crysis heller, borsett fra gametrailers.

Galaxy ble og forresten game of the year hos gamespot, gameplay ovenfor grafikk.

Hos meg og er Galaxy tha number 1 this year.

Og på gamerankings ligger det på andre plass of all time mens crysis ligger på 140plass of all time stoooor forskjell!

Vel på gamespot er det vel brukerne som velger årets spill, og da er det ikke rart at det ikke blir Crysis med tanke på hvor mange som "har råd" til å spille det fullt ut. Hadde alle i verden hatt en bra nok PC, kunne kanskje avstemningen blitt annerledes. Ikke alle har råd til det beste, og derfor baserer de stemmene på hva de har prøvd. Egentlig kan man jo si at Crysis egner seg best for de med bra pc, akkurat som en ferrari egner seg for de som er rike.

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Helt korrekt!

EDIT: Jeg stoler på gametrailers, og hvis de sier at de ikke klarer å få en stabil framerate, så tror jeg på det. Flyt i spillet må være en faktor, ellers kommer spill med monstergrafikk og flyt som en lysbildefremvisning til å vinne, og sånne spill er jo uspillbare.

Endret av Comprade
Lenke til kommentar

Jeg mente det jeg skrev, jeg sitter med Vista og 8800 Ultra så spiller alt på maks. Crysis ER imponerende men CoD 4 har mer realistisk setting, det ser mer troverdig ut når du også har motion capture animasjoner også. Du kan umulig si Crysis er bedre enn CoD 4.

Lenke til kommentar

Jeg mente det jeg skrev, jeg sitter med Vista og 8800 Ultra så spiller alt på maks. Crysis ER imponerende men CoD 4 har mer realistisk setting, det ser mer troverdig ut når du også har motion capture animasjoner også. Du kan umulig si Crysis er bedre enn CoD 4.

Troverdig? CoD 4 ser på ingenmåte mer realistisk ut. Våpenene, bygninger, eksplosjoner, mennesker - alt ser MYE bedre ut i Crysis. Crysis har også gitt meg graffikksjokk noen ganger, CoD 4 er ikke i nærheten av å lage et engang. Nesten rart vi i det hele tatt diskuterer dette, det er abselutt ingen tvil om at Crysis har den beste graffikken.

Lenke til kommentar

heilt enig med Avean eg alså..:)

men det blir jo berre stanging i denne tråden no egentlig..

Crysis har ein fantastisk grafikk...men det er forut for sin tid..i tillegg er det ikkje så jævla spennande å sabbe rundt i ein jungel over tid...ja eg veit det kun er starten, men eg tipper folka i GT har lagt vegt på artistiske elementer oppi det heile og der stiller cod4 sterkt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...