vegahool Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Har hatt digital fotografering og bildebehandling som interesse en stund nå. Går på det som er av fotokurs her i byen (Harstad), men har mest lyst til og ta meg 1 eller 2 år på en ordentlig fotoskole. Problemet er at jeg ikke har generell studiekompetanse. Har gått 2 år elektroutdanning på videregående skole og det var ikke noe som slo helt an. Så det jeg lurte på er om dere kan hjelpe meg og linke til nettsider til skoler som ikke krever generell studiekompetanse som opptakskrav. Om det i hele tatt finnes noen. Ser ut til at Oslo Fotokunstskole ikke krever dette(?), men er redd for at denne skolen er litt for kunstnerisk for min del (for å sette det på spissen). Noen som har gått på denne skolen og kan fortelle litt om året/årene der? Lurer også på om Idefagskolens fotolinje i Tønsberg krever generell studiekompetanse fra søkerne? Vet jeg aller helst burde ta allmenn påbygning, men jeg er ikke helt motivert for et slikt år etter å ha gått 2 årig elektroutdanning som ikke var noe morsomt, for å si det sånn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå