Exeter Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Jeg har spilt WWII Online en 1 mnd (tilbud), så valgte jeg å begynne igjen etter noen mnd. Så jeg lastet ned spillet, installerte det og begynnte å spille. Ikke noe problem. Etter noen dager fikk jeg den nye skjemeren min (Hyundai 19" Q910 - Billig men helt grei) Fikk installer drivere og valgte 1600 X 1200 - 85 Hz Så skulle jeg spille WWII Online, gikk inn i spillet, valgte spawn point, og clicket LAUNCH. Akkurat idet jeg "som regel" kommer inn i spillet, klikket det. DVS ble kasetet ut i Win. (kjører XP) Jeg har nå sjekket drivere til skjermkort (har de nyeste), og installert spillet på ny. Skjermdriveren er ikke lette å få tak i nyeste men jeg brukte de som var på CDn Endret settingsene frem og tilbake på WWII menyen. Prøvde å spille med og uten hubben. Det skal nevnes at jeg kom inn i spillet en gang (under dette maratonne av PC dritt), kunne løpe rundt ingame i 2min så ble jeg kastet ut. Vet det ble langt og det er sikkert 1% som leser dette som kasnkje spiller WWII og selv ikke de vet hva man skal gjøre. Men jeg håper. Men jeg håper at noen der ute, vet hva som kan være problemet. Litt gen. info (spillet funker fint i offline mode - dvs grafikken er riktig) Har DirectX 8.1, Windows XP, resten står nedenfor. Jeg har endret setting på skjermen og prøvd gammel skjerm. Jeg har Bluecom 1024/256. Kjører Norton Internet Security 2003 (har prøvd å disable denne) HJELP .exe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå