Carl Sagan Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Heisann! En kompis av meg har en HP Pavilion dv6645eo bærbar pc. Etter intens googling har jeg klart å innstalert WLAN, CPU, Skjermkort, Touchpad, Fingerprint og intergrert kamera drivere. Det jeg trenger nå er drivere til Audio og Kablet nettverk. Finner heller ikke ut hvilkne kort maskinen har. Det som er mest nødvendig er audio drivere, ettersom han mest benytter WLAN. Takker for all hjelp! Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Ikke helt ny den tråden her, men svarer likevel. HP er veldig flinke med support, og det er noe dere burde benytte dere av.. Selv sendte jeg mail til HP support om det å skifte fra Vista til XP. De er mer enn villig til å la kunden skifte operativsystem Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 Ikke helt ny den tråden her, men svarer likevel. HP er veldig flinke med support, og det er noe dere burde benytte dere av.. Selv sendte jeg mail til HP support om det å skifte fra Vista til XP. De er mer enn villig til å la kunden skifte operativsystem Har sendt mail, men får aldri svar... Det har gått over 1 mnd. Til info så fikk jeg til lyddriveren med å innstalere UAA Bus, en realtek fix for HD Audio. Derretter var det bare å trykke oppdater driver i enhetsbehandling, og så virket den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå