SirAmp Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 bare hyggelig lykke til med kjøp og bygging Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Har ikke skjedd meg det SirAmp beskriver, men det skjer sikkert. Bruker bestandig å nappe ut harddiskene som ikke skal brukes under formatering, bare for sikkerhetskyld, og de dukker bestandig opp igjen i windows etterpå. Men så har kanskje jeg vært heldig. Gled deg til å begynne å bygge! Ta deg god tid og kos deg med det, ikke stress med å få alt ferdig. Bygginga er største morroa, hvertfall for min del. Legg alt pent og pyntelig, prøv å tenk ut lure metoder for plassering av harddisker og evt. pci kort og div. andre ting. Å sette et lydkort feks, 2mm unna luftinntaket på kjøleren på grafikkortet trenger ikke å være så veldig lurt. Da setter du det på det nederste pci sporet istedet. Du ser det når du begynner Skal selv muligens handle nytt utstyr til sommeren, gleder meg Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2007 Men er det helt sikkert at alle delene passer sammen nå? Lenke til kommentar
SuXz0r Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Ja, alt passer det Lykke til med ny pc ! SuX0r Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 4 GB Ram er unødvendig gå heller for 2 RASKE x] Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2007 Sorry for at jeg er litt noob, men hva ser jeg på når jeg skal se hvor raske de er? Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 Ingen som kan svare på det?. Er disse noe bedre da? Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Ingen som kan svare på det?. Er disse noe bedre da? Jo høyere mhz/effektiv frekvens er på minnet jo raskere er det. Med timings f.ex når du leser cl2. 2.2.5 (ddr1) el cl.4.4.4.12 for ddr2 så er det best å ha lavest mulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå