Mannen med ljåen Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Hallo! Jeg har en N73. Jeg kjøpte den fra Elprice i sommerferien. Burde jeg oppgradere den på noen måte? Jeg opplever ikke problemer, annet enn at Opera Mini 4 bruker litt lang tid på å laste sidene noen ganger, men ikke alltid. Hadde også vært artig med noen snarveistaster til mp3-spilleren, men det er ikke music edition jeg har. PS. Jeg kunne tenke meg å bruke den som overvåkningskamera. Finnes det noe program som tar opp bilder eller film med lyd når den detekterer bevegelse? Tenker særlig på å samle beviser mot hærverk, egg på døra osv. Jeg HATER Halloween! PPS. Kan man fjerne kameralyden? Dette er ikke viktig. Endret 30. desember 2007 av Gurin Lenke til kommentar
Requi Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 PS. Kan man fjerne kameralyden? Dette er ikke viktig. Yes, det er fullt mulig. Bare switche telefonen på lydløs, så har du det problemet fikset. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Er ikke det en bug? Hensikten er jo at jentene i dusjen skal høre det når de blir fotografert. Trodde man måtte bruke hex-editor eller ha doktorgrad for å fjerne den lyden. Og hvor ligger de lydene? Jeg har nemlig valget mellom 3 forskjellige. Hadde vært arig å legge inn noe annet, som en eksplosjon eller et skrik eller noe slikt. Endret 30. desember 2007 av Gurin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå