Crysis Fan Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 er det noen her som kan gi meg en link til en billig RAM-brikke med 1-3 GB RAM? Jeg tror hivedkortet heter 65IM-V hvis det skulle være nødvendig Takker Lenke til kommentar
uberkvaal Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Se på komplett.no Mange forskjelige rambrikker der. Lenke til kommentar
Crysis Fan Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 Jeg spurte om noen kunne gi meg en LINK Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Tråden flyttes til Hardware > Minne. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres via PM/melding) Lenke til kommentar
Babelfisken Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Jeg spurte om noen kunne gi meg en LINK Du vil at andre skal gjøre all jobben for deg mens du selv sitter på ræva og spiller? Du gidder ikke engang sjekke hva slags type Ram du trenger men slenger så vidt med halve produktnavnet på et urgammalt hovekort og så FORLANGER du LINK. /rant Selv sittet og søkt og lett etter beste ram til mittt bruk et par timer nå. Blir litt provosert av densalgs latskap da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå