Gå til innhold

Aktivering av Vista

Razira

Anbefalte innlegg

Jeg har et problem her.

Altså jeg ska fortelle hele historien:

Jeg kjøpte en Hp Pavilion 9510eo her om dagen. Den kom med Vista Home Premium. Og da jeg kom heim skulle jeg formatere den til XP for jeg trodde at det var mye bedre å spille på XP en Vista. Og når jeg fikk installert XP, så fant jeg ingen drivere. Og det var på www.hp.no. Så jeg ringte til HP og da sa de at de ikke hadde XP drivere til PC-en min. Så da skulle jeg formatere til Vista igjen. Men det var ikke med en eneste CD med PC-en min om Programvare og Vista. Så jeg prøvde å bruke Vistaen til en venn. Og det er sikkert ikke lovlig. Men da står det at det er bare 30 dager før jeg må aktivere vista. Så jeg prøvde å skrive inn produkt-nøkkelen som står under PC-en min, men det gikk ikke.

Så hvordan skal jeg få aktivert Vista?

Må jeg kjøpe en ny Vista-pakke? Eller finnes det en annen måte å aktivere PC-en på??

Trenger svar så fort som mulig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde vært lurt å brenne ut de recovery-DVD-ene ja.

Du kan få recovery-DVD-er tilsendt fra HP, men det koster visst penger (i alle fall for tidligere modeller), om jeg ikke husker helt feil. Du får maile/ringe dem å høre.

Forøvrig kan du vel resette den 30-dagers timeren hva, 2 ganger? Du finner sikkert noe om det om du leter.

Endret av humbuq
Lenke til kommentar
Hadde vært lurt å brenne ut de recovery-DVD-ene ja.

Du kan få recovery-DVD-er tilsendt fra HP, men det koster visst penger (i alle fall for tidligere modeller), om jeg ikke husker helt feil. Du får maile/ringe dem å høre.

Forøvrig kan du vel resette den 30-dagers timeren hva, 2 ganger? Du finner sikkert noe om det om du leter.

Jo takk. Jeg har allerede reset Vista to ganger. Men jeg får prøve og ringe til HP og høre om jeg kan få tilsendt recovery til meg.

Men vet du om det går ann og brenne ut en recovery fra en annen data som er samme model? Eller er det spesifisert bare på en data.

Godt Nyttår foresten!

Endret av Razira
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...