Articfare Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Hei. Etter det jeg husker veide jeg rundt 103-106 kil rundt mars-påske tider, og rundt sommertider hadde jeg gått ned 10 kilo til 93 eller no. Nå veier jeg rundt 90 kilo, men vi har en Ikea vekt som er veldig upresis. Hos en annen venn veier jeg 85 kilo eller no.. uansett, jeg er veldig fornøyd og jeg har fått mange tilbakekommentarer for det . Har kommet meg i mye bedre form også.. før kunne jeg løpe nesten 1km, mens nå kan jeg løpe 2,5km hvis jeg ikke er støl i beinet Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Gratulerer da. Må være deilig Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 Gratulerer da. Må være deilig Takk, det er det Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Gratulerer! : ) Fortell litt om hvordan du har gjort det da! Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 Gratulerer! : )Fortell litt om hvordan du har gjort det da! Det jeg har gjort er for det meste å trene to ganger i uken, ta noen apparater her og der, løpe 1-2km og spise noe sundt etterpå, f.eks camembert og druejuice, f.eks. Spise grovt brød, sykklet mye (siden jeg hadde mye fri sykklet jeg gjennomsnittelig 1,5 mil om dagen), er i bevegelse hele tiden, går eller sykkler til steder jeg skal, spiser næringsrikmat, mørk sjokolade, pluss snickers eller bounty i helgene. Ja, det er det jeg husker Lenke til kommentar
Heroes Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Gratulerer! : )Fortell litt om hvordan du har gjort det da! Det jeg har gjort er for det meste å trene to ganger i uken, ta noen apparater her og der, løpe 1-2km og spise noe sundt etterpå, f.eks camembert og druejuice, f.eks. Spise grovt brød, sykklet mye (siden jeg hadde mye fri sykklet jeg gjennomsnittelig 1,5 mil om dagen), er i bevegelse hele tiden, går eller sykkler til steder jeg skal, spiser næringsrikmat, mørk sjokolade, pluss snickers eller bounty i helgene. Ja, det er det jeg husker imponerende! gratis Lenke til kommentar
marterenee Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Dette er jo helt utrolig, du burde være utrolig stolt av deg selv ! Hadde jeg klart dette, ville jeg vært utrolig stolt av meg selv ! Du har gjort noe sikkert mange ønsker, du har gjort deg et mål. (kanskje?) Og det virker som om at du har holdt deg til den "dietten" du bestemte deg for ! Dette git meg virkelig lyst til å satse selv ! : ) Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2007 Dette er jo helt utrolig, du burde være utrolig stolt av deg selv !Hadde jeg klart dette, ville jeg vært utrolig stolt av meg selv ! Du har gjort noe sikkert mange ønsker, du har gjort deg et mål. (kanskje?) Og det virker som om at du har holdt deg til den "dietten" du bestemte deg for ! Dette git meg virkelig lyst til å satse selv ! : ) Takk! Anbefaler deg å begynne med det. Jeg trengte ikke å sulte meg ut eller noe, bare spise som sagt sunnere, grovt brød etc. og trene. Hadde trent i et år før, men det var ikke før jeg begynte å løpe at jeg fikk store resultater. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 gratulerer så mye. Godt nyttår til deg å Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Gratulerer! Konge ja ? Jeg slanka meg en gang, jeg slutta kun å spise godteri, gikk ned 20 kg ! Helt sykt! Snart tilbake nå da, men! Jeg har blitt mye høyere siden da også da. I dag starter slanking til 10 kg! Lenke til kommentar
Gjest medlem-122769 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 huff, hvordan klarer du det? for meg ser det ut til å være umulig å gå ned noen kilo uten å sprette opp enda høyere igjen som en sprettball (selv er jeg ikke så spretten) føler meg liksom litt sånn redusert til en laks i en elv, jeg prøver å hoppe opp fossefallet men klarer det liksom aldri og kommer meg liksom aldri tilbake fra elva, som på en måte er en fetende seters for meg hvor jeg stadig legger på meg. vedder på at om jeg en dag klarer å hoppe opp fossen vil jeg bare bli spist av en bjørn eller noe slikt Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) huff, hvordan klarer du det? for meg ser det ut til å være umulig å gå ned noen kilo uten å sprette opp enda høyere igjen som en sprettball (selv er jeg ikke så spretten)føler meg liksom litt sånn redusert til en laks i en elv, jeg prøver å hoppe opp fossefallet men klarer det liksom aldri og kommer meg liksom aldri tilbake fra elva, som på en måte er en fetende seters for meg hvor jeg stadig legger på meg. vedder på at om jeg en dag klarer å hoppe opp fossen vil jeg bare bli spist av en bjørn eller noe slikt Du må bare få et sunnere kosthold så går alt mye bedre. Ser at du skriver i profilen din at du liker: Stekefett og Weetos, ingen av disse tingene er noe særlig sunt. Endret 28. desember 2013 av Zeph Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 Du må bare få et sunnere kosthold så går alt mye bedre. Ser at du skriver i profilen din at du liker: Stekefett og Weetos, ingen av disse tingene er noe særlig sunt. Enig! Pizza og annen fastfood er heller ikke et godt valg hvis du skal slanke deg. Hadde vært fint om du hadde laget en tråd her om hvor aktiv du er, hvor mye du spiser, hva du spiser, etc., bare så vi ikke går offtopic. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 hehe, gratulerer er bra det.. gikk ned 15kg i 2007 eg og begynte å trene mye i januar og utover å gikk ned 10 kg..så sprakk eg litt å la på meg 3kg igjen men så havna eg i oktober på sykehus pga trafikkulykke... Før eg havna på sykehuset veide eg 93, når eg kom heim veide eg 85 kg Så fikk litt slanking med å ligge mye i ro da jaja, er no fornøyd nå.. Tenker eg skal gå ned 5 - 10 kg dette året Veide 100 kg, nå veier eg 85 En ting til som er bra da , etter at eg kom heim fra sykehuset har eg mista lysten på snop å sukkertøy, eneste eg spiser nå er chips og cola Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Gratulerer, ja! Omtrent det samme har skjedd her også, og jeg vet ikke hvordan jeg har gjort det.. :S Ikke har jeg trenet (men det skal jeg begynne med nå snart, igjen...) og ikke har jeg gjort om spesielt mye på kostholdet heller.. Kanskje det har noe å gjøre med at det plutselig ble travelt på skolen? Lenke til kommentar
MrQuote-on-Quote Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Gratulerer! : )Fortell litt om hvordan du har gjort det da! Det jeg har gjort er for det meste å trene to ganger i uken, ta noen apparater her og der, løpe 1-2km og spise noe sundt etterpå, f.eks camembert og druejuice, f.eks. Spise grovt brød, sykklet mye (siden jeg hadde mye fri sykklet jeg gjennomsnittelig 1,5 mil om dagen), er i bevegelse hele tiden, går eller sykkler til steder jeg skal, spiser næringsrikmat, mørk sjokolade, pluss snickers eller bounty i helgene. Ja, det er det jeg husker Tør jeg spørre hva du spiste før? Og gjerne hvor ofte/mye? Kunne tenke meg å gå opp noen kilo i vekt nemlig, og det er like vanskelig som å gå ned når man har for mye. Jeg tenker 5 kilo ekstra kunne gjort meg godt, skjult noen ribbein f.eks. men vekta mi holder seg stabil nesten samme hva jeg gjør. Det du spiser nå er det jeg alltid spiser, så det er tydeligvis ikke riktig kost for å gå opp i vekt. Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 Tør jeg spørre hva du spiste før? Og gjerne hvor ofte/mye? Kunne tenke meg å gå opp noen kilo i vekt nemlig, og det er like vanskelig som å gå ned når man har for mye. Jeg tenker 5 kilo ekstra kunne gjort meg godt, skjult noen ribbein f.eks. men vekta mi holder seg stabil nesten samme hva jeg gjør. Det du spiser nå er det jeg alltid spiser, så det er tydeligvis ikke riktig kost for å gå opp i vekt. Før spiste jeg for det meste det samme, bare at jeg spiste litt mer, trente mindre og spiste ikke like sunt etter trening. Vet ikke om noen spesielle tips til det kostholdet du har, siden jeg har +/- holdt vekta mi nå i juletidene. Lenke til kommentar
marterenee Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Dette er jo helt utrolig, du burde være utrolig stolt av deg selv !Hadde jeg klart dette, ville jeg vært utrolig stolt av meg selv ! Du har gjort noe sikkert mange ønsker, du har gjort deg et mål. (kanskje?) Og det virker som om at du har holdt deg til den "dietten" du bestemte deg for ! Dette git meg virkelig lyst til å satse selv ! : ) Takk! Anbefaler deg å begynne med det. Jeg trengte ikke å sulte meg ut eller noe, bare spise som sagt sunnere, grovt brød etc. og trene. Hadde trent i et år før, men det var ikke før jeg begynte å løpe at jeg fikk store resultater. Ja, jeg prøvde jo en god periode på å sulte meg. Men det funka ikke (aalt for glad i mat). Jeg skal begynne med det nå til uka, for da begynner skolen igjen, og da forventer jeg at det skal være litt enklere, da er det jo tilbake til rutninene, så jeg satster på at det funker. Men det du sier med at du ikke fikk store resultater før du begynte å løpe, der har jeg samme tingen, jeg har trent i to år nå, men det er nå jeg driver nesten konstant med løpe-trening at jeg får resultater. Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Gratulerer! Endret 5. januar 2008 av ExiliuM Lenke til kommentar
haalo Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Jeg skal begynne med det nå til uka, for da begynner skolen igjen, og da forventer jeg at det skal være litt enklere, da er det jo tilbake til rutninene, så jeg satster på at det funker. Ikke gjør det, det komemr bare til å gjøre dagene dine jævlige. Spis deg mett på kål eller noe, du trenger mat uansett. Forresten: Picassos sitat er > signaturen din . Computers are useless. They can only give you answers. - Picasso Endret 5. januar 2008 av haalo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå