TOO TRILL Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Har bare hatt xbobx i noen uker, så den beste opplevelsen min har vært både cod4 sp og mp, beste skytespillet jeg har prøvd Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Mass Effect, når du skulle holde den talen over speakern, og når jeg runda det. Å føle Rapture på kroppen de første timene var instenst. Også var det deilig å gå ett skritt frem foran council i ME, for å bli spectre. <3 Ja og det Skyttt sa også . Har helt glemt Bioshock Lenke til kommentar
doffen45 Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Da jeg spilte Halo 3 betaen. Da jeg startet Halo 3 for første gang. Da jeg spilte det siste brettet i Halo 3 på 3 player CO-OP. Da jeg var endelig klatret helt opp på den høyeste bygningen i AC. Da jeg spilte den feteste kampen jeg noen sinne har spilt online i CoD4. Endret 1. januar 2008 av doffen45 Lenke til kommentar
funkiee Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Kjøpte xboxen i sommer, fikk 3rrod for noen mnder siden.. ellers mange bra spill. Bioshock, mass effect (som jeg spiller for tiden), assasian creed, def jam, pes, saint row, fear, cod4. ETt godt år med spill tittler men minus for mye styr med 3rrod. Brukte det berømte towel tricket en stund før boxen streika helt... Lenke til kommentar
Pellick Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Å kjøpe Forza Motorsport 2 på releasedagen og endelig starte det opp Lenke til kommentar
frowen Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Tror det var Halo3 på coop. Deilig følelse Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 da jeg satt i Halo 3 discen i boxen Lenke til kommentar
Tobe__ Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Beste øyeblikk: - Da jeg åpnet eska til Xboxen og så hvor latterlig stor strømforsyninga var. - Da jeg oppdaget at man kunne laste ned gratis demoer av spill og teste de før. evt kjøp. - Da jeg startet opp Dead Rising for første gang. - Da jeg fant Megaman kanonen i Dead Rising (den "falske" vel og merke.. Var gøy for det!) - Da jeg spilte igjennom Gears Of War og innså hvor utrolig flott det spillet er! - Da jeg fikk rocket launcher i Crackdown. - Da jeg spillte igjennom starten på Stranglehold. - Da jeg sammenlignet spillene på en vanlig TV mot en HD TV. - Da jeg spillte Halo 3 co-op live med Vrengtpolvott Framtidige øyeblikk ser jeg for meg vil bli: - Starte opp GTA 4 for første gang. - Forhåpentligvis starte opp Resident Evil 5 for første gang, bare for å avbryte spillingen fordi jeg må ronke i ekstase! Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 For å være helt ærlig, aller siste brett i coop på Halo 3! Stemningen stod i taket da altså Må si meg enig der ^^ Har du ikke spilt brettet, ikke les spoiler. Jeg var sjåfør og kompisen min var gunner. Jeg satt der å sang "The roof, the roof, the roof is on fire, we don't need no water, let the motherfucker burn, buuurn motherfucker buuurn", mens han var stressa som faen Lenke til kommentar
Lygre Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Har noen syke øyeblikk fra noen runder med Rocket Race i Halo 3. Folk som er en halv meter unna checkpointen, så kommer det en rakett fra deg og blåser de til H og du hører "ER DET MULIG?!?!" over headsettet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå