motorkongen Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 er det noen som vet om det går ann å oppgradere t720 til i ? JEG MÅ HA KAMERA TIL MOBILEN! evig takknemelig for kloke svar! Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Sendte mail til Motorolas kundeservice med akkurat det spørsmålet... Svaret er desverre NEI. Det er for store forskjeller på firmwaren, fikk jeg til svar(?). Dette er synd, da jeg også hadde tenkt å oppgradere den. (det gikk jo på T68...) Lenke til kommentar
j-co Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Jeg har derimot hørt rykter om at det er fult mulig å sende telefon til Tyskland hvor de kan oppgradere telefonen til 720i mot en liten mellomlegg. Dette skal være tilbud fra Motorola sin side.??? :-? Hva med downgrade da?? http://groups.google.com/groups?dq=&hl=no&...tis.news.tpi.pl Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Du vet vel ikke hvor man kan finne dette på internett??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå