kaaasen Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Heisann! Har akkurat flyttet på PCen og skjermen, og da jeg plugget inn sakene igjen er skjermen helt misfarget av mangel på et bedre ord. Jeg har kun båret skjermen selv, og ikke lagt noe press på selve fronten eller noe slikt. Den er slik hele tiden - ved boot og i windows +++ Jeg har flyttet på den mange ganger før uten at dette har hendt, og det har gått helt fint. Jeg har prøvd alle innstillingene i menyen på skjermen uten noe resultat, og jeg har dobbeltsjekket at ledninger o.l. sitter koblet riktig. Alt er mørkere, grønt er rødt og ellers litt misfarget. Noen som har noen tips til hva som kan ha hendt, og hvordan man fikser det? Dette er forresten en Samsung SyncMaster 913v. EDIT: etter en nøye gjennomgang en gang til virket det plutselig. virker som det satt et eller annet mellom noen koblinger, og den fungerer fint igjen. bare å slette tråden egentlig, eller hverfall la den dø. Endret 30. desember 2007 av kimaasen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå