SumFortyOne Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Hei. Har tenkt å kjøpe effektanlegg til scooteren min. Har sett litt rundt på nettet, men vet ikke om noen brae sider å lete på. Noen som kan nevne noen sider? Eller om dere allerede vet hvor jeg finner en så legg til link Har en TGB jetfighter 50. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Hør med autozpider.no Lenke til kommentar
JAPCU Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Har du sjekket crash'n burn, speedoptions eller MC-deler.no ? Lenke til kommentar
SumFortyOne Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2007 De hadde scootern min på autozpiders men ikke no mer. Har hørt noe om at man kan skifte dyse får å få scootern til å gå fortere. Noen som kan bekrefte dette? Har fjerna variatorskiva. Lenke til kommentar
SumFortyOne Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2007 Fant ei side hvor det står at det passer tgb :D http://scootech.jetshop.se/default.aspx Kan noen hjelpe meg å velge den rette? Har null peiling innenfor dette. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 ser ikke ut som de har til scooteren din De har såvidt jeg kan se, til corona, meteorit og sky Men du kan jo alltids sende de en amil å spørre, kan hende de skaffer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå